benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 dat zei hij in de eerst missie van hem toen had hij nog niet zijn rhijme book
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een real gangsta zijn liedjes vind ik ook wel goed Hij heeft de rijmpjes en de beat gestolen van madd dog. Dat in verband met de beat kan je ook door hebben als je veel luistert naar radio los santos. deze heeft hij niet van mad dogg it's Og loc in the place.you ain't gona stop me with a gun in you face die vind ik echt vet Dat is echt laag R* heeft dat expres zo slecht gemaakt en nu vind jij het nog goed ook .
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=OoJb35OeHQA&translated=1 hier zijn hele liedje Bewerkt: 2 september 2009 door benhelsloot
GTAJoel Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Juist Hearv! OG Loc heeft dat het rijmboek wel degelijk van Madd Dogg gejat, eigenlijk CJ (missie: Madd Dogg Mansion) En OG Loc hoort geen toffe gast te zijn, Rockstar heeft hem juist als 'sukkeltje' in het verhaal gezet. In volgens mij The Introduction wordt hij nog uitgelachen door Sweet en Big Smoke omdat hij een mietje is en niets voor de gang doet wat van betekenis is. En er word niet voor niets zo vaak gezegd dat OG Loc slecht is met rappen. Kortom OG Loc hoort een kneusje te zijn in SA, als je dat niet vind (en je vind zijn nummers mooi) , ok jou mening, maar Rockstar heeft het toch echt zo bedoeld..
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Juist Hearv!OG Loc heeft dat het rijmboek wel degelijk van Madd Dogg gejat, eigenlijk CJ (missie: Madd Dogg Mansion) En OG Loc hoort geen toffe gast te zijn, Rockstar heeft hem juist als 'sukkeltje' in het verhaal gezet. In volgens mij The Introduction wordt hij nog uitgelachen door Sweet en Big Smoke omdat hij een mietje is en niets voor de gang doet wat van betekenis is. En er word niet voor niets zo vaak gezegd dat OG Loc slecht is met rappen. Kortom OG Loc hoort een kneusje te zijn in SA, als je dat niet vind (en je vind zijn nummers mooi) , ok jou mening, maar Rockstar heeft het toch echt zo bedoeld.. In de missie OG Loc lacht heel de auto om OG LOC of er wordt niet voor niets gezegt door Freddy dat hij G Loc in de poep pakte , dat is expres door R* gedaan. maar dat is mening, ik vind Woozie cool, niet iedereen vindt dat...
GTAJoel Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 dat hij G Loc in de poep pakte Ha xD En het barst ook van het sarcasme bij CJ in de gesprekken met OG Loc.. Als je dat niet merkt...
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 dat hij G Loc in de poep pakte Ha xD En het barst ook van het sarcasme bij CJ in de gesprekken met OG Loc.. Als je dat niet merkt... Bij de missie waar je Freddy moet vermoorden zie je dat OG Loc niet met een geweer omkan, gezien hij nooit die brommer kan raken wat ook niet de bedoeling is want je moet hem gewoon volgen. Ik denk dat dit wat off gaat, niet?
GTAJoel Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 offtopic bedoel je dan? denk het wel, zo onderhand.. Maar dit hele 'offtopic' verhaal geeft wel argumenten over een mening die je over OG Loc kunt hebben. Maar goed.
The Brasco Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Wat een gedoe om een bijfiguur . Hy is made up yo, maar wel real. Ik persoonlyk vind het raar dat CJ Loc wil terugpakken in een van de laatste missies, hy zegt dat Loc een verrader is, maar dat blykt nergens uit? Ik denk idd dat Loc zaakjes heeft gedaan met Big Smoke en Ryder, aangezien hy ook met Big Smoke op de radio te horen is.. Er word nergens gezegd dat hij naar de kust is verhuist btw..
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 irritant wat vind je iritant aan hem? zijn zang of zijn persoonlijkheid?
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 OG loc is een gangster allemaal wat jullie zeggen is bullshit OG loc heeft ook vette tattoos en chille kleding en niet tevergeten hij heeft zijn eigen cd in 2009
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 OG loc is een gangster allemaal wat jullie zeggen is bullshit OG loc heeft ook vette tattoos en chille kleding en niet tevergeten hij heeft zijn eigen cd in 2009 ik vind hem helemaal geen OG en die tatoes zijn mooi maar zn kleren.... enfin in GTA IV ligt een CD van hem
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 OG loc is een gangster allemaal wat jullie zeggen is bullshit OG loc heeft ook vette tattoos en chille kleding en niet tevergeten hij heeft zijn eigen cd in 2009 ik vind hem helemaal geen OG en die tatoes zijn mooi maar zn kleren.... enfin in GTA IV ligt een CD van hem hij heeft een cd ja in gta IV in bohan safehouse
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 gelukig dat je daar niet naar kan luisteren
Recommended Posts