Tim Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 In sketchup heb ik een interieur gemaakt voor mijn model, alleen is nu de vraag hoe ik dit kan betreden zonder scm codes of onzichtbare muren. Ik heb dus 2modellen gemaakt een model geplaatst in vc en daarna het andere model geplaatst in vc (het interieur) Alles is goed gegaan maar ik wil de interieur kunnen betreden, hoe kan ik hiervoor zorgen zonder dat ik tegen een onzichtbare muur aanloop. p.s. ik heb dus in het model voor de buitenkant een gat gemaakt waardoor je zou moeten lopen Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 De enige manier om onzichtbare muren weg te halen is om met 3ds max 7 de col aan te passen. Maar ik ben bang dat je daar geen verstand van hebt . Ik zou gaan modelen met 3ds max 7, je loopt bijna nooit tegen bugs aan. Maar het is wel iets pittiger, maar dat is te leren. Reageren
Aad Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Je kunt wel 2 models maken 1 voor interiur en 1 voor gebouw zo is het ook gedaan met andere gebouwen in vice city en San andreas ik maak meesta l1 model met interuer er al in en dat werk meestal wel maarja je moet geen lijnen tussen de buiten en binnen gebieden hebben is beetje lastig om uit te leggen maarja ik model dan ook al bijna meer dan 8 maanden met sketchup en leer het al een beetje hoe je onzichtbare muren kan verwijdern of verkomen. :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.