benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 hoe heet dat 2de liedje van bohan stripclub ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) hoe heet dat 2de liedje van bohan stripclub ? Meestal spelen ze een radio af, dus misschien kan je het in je handleiding vinden. Maar bel naar ZiT! Veel gemakkelijker, en het dient ervoor! Bel 948-555-0100 en Lazlow zal je een berichtje sturen met de titel en de auteur van het lied dat op de achtergrond te horen is. Bewerkt: 1 september 2009 door Grove4L Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 hoe heet dat 2de liedje van bohan stripclub ? Meestal spelen ze een radio af, dus misschien kan je het in je handleiding vinden. Maar bel naar ZiT! Veel gemakkelijker, en het dient ervoor! Bel 948-555-0100 en Lazlow zal je een berichtje sturen met de titel en de auteur van het lied dat op de achtergrond te horen is. Werkt alleen in auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 volgens mij werkt dat ook in het openbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik kan het alleen in een auto doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 het liedje komt niet voor op de radio,wel staan er in het boekje allerlij extra nummers ik zal van de week een keer voor je kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Werkt zeker niet alleen in de auto, toen ik de site van ZiT had bezocht, probeerde ik het meteen uit in TW@, en het werkte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Werkt zeker niet alleen in de auto, toen ik de site van ZiT had bezocht, probeerde ik het meteen uit in TW@, en het werkte. heeft Z!T een site welke url? ff uitproberen in de game greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Werkt zeker niet alleen in de auto, toen ik de site van ZiT had bezocht, probeerde ik het meteen uit in TW@, en het werkte. heeft Z!T een site welke url? ff uitproberen in de game greets Mistverstandje. Ik bedoelde reclame van ZiT op de homepage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 kunnen jullie gewoon niet zeggen hoe het liedje heet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 kunnen jullie gewoon niet zeggen hoe het liedje heet ? ik wil wel,maar ik ben niet thuis,dus kan ik niet kijken he... >>> Door Hanneswasco: Dan post je ook gewoon niet he...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 kunnen jullie gewoon niet zeggen hoe het liedje heet ? ik wil wel,maar ik ben niet thuis,dus kan ik niet kijken he... >>> Door Hanneswasco: Dan post je ook gewoon niet he...<<< ok en bedank >>> Door Hanneswasco: Iemand bedanken die niets doet, dat is beleefd! Laat dit in het vervolg achterwege.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 kunnen jullie gewoon niet zeggen hoe het liedje heet ? ik wil wel,maar ik ben niet thuis,dus kan ik niet kijken he... >>> Door Hanneswasco: Dan post je ook gewoon niet he...<<< ok en bedank >>> Door Hanneswasco: Iemand bedanken die niets doet, dat is beleefd! Laat dit in het vervolg achterwege.<<< komop han,dit topic kan van de week gesloten worden,laat ons gewoon ff rustig praten in dit topic. >>> Door Hanneswasco: Praten kan je makkelijk via PB, MSN of één of ander gang talk doen. Hier post je ontopic, doe je dat niet dan kan je een slotje en een warn verwachten. Als er nu nog één offtopic bericht komt dan weet de maker ervan wat de gevolgen zijn.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Is het nu al gelukt via ZiT? Zoniet probeer dan te achterhalen welk radiozender het is (het is steeds een radio), kijk in de handleiding en beluister alle liedjes op Youtube (de meesten zullen wel geuploaded staan). Zo kan je je liedje terugvinden. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Is het nu al gelukt via ZiT? Zoniet probeer dan te achterhalen welk radiozender het is (het is steeds een radio), kijk in de handleiding en beluister alle liedjes op Youtube (de meesten zullen wel geuploaded staan). Zo kan je je liedje terugvinden. Veel succes! 1.nee ik heb het liedje nog niet 2. dan kan ik veel zoeken wand ik weet niet welke zender en als ik alle muziek moet luisteren kan ik naar het gekkenhuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.