Jump to content

liedje strip club


benhelsloot

Recommended Posts

Is het nu al gelukt via ZiT?

Zoniet probeer dan te achterhalen welk radiozender het is (het is steeds een radio), kijk in de handleiding en beluister alle liedjes op Youtube (de meesten zullen wel geuploaded staan). Zo kan je je liedje terugvinden.

Veel succes! :tu:

Als je een beetje rondloopt in de stripclub rondloopt hoor je op de achtergrond inderdaad radio.

MAAR als je een lapdance neemt krijg je bij de eerst dans dat liedje van "Shake your ass". Er is/zijn er nog 1 of 2 meer bij de volgende 2 lapdances. Maar om ff op de hoofdvraag te komen, helaas weet ik niet wie de artiest van dit nummer is. Misschien al gekeken op Google??? Zoals ze altijd zeggen hier: Google is je beste vriend!

Bewerkt: door Raalte86
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die de andere songs willen weten in de achtergrond (Splitt Sides, etc): Ooh La La van Goldfrapp, Hustlin' van Rick Ross, Come Into My Life van Rick James, A Real Real van Naill Toner, Celtic High Step van Killian's Angels en Shake Ya Ass van Mystikal.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de zender te achterhalen. Probeer eens naar alle zenders te luisteren en als je het liedje herkent, weet je de zender en kan je zo de titel opsporen.

Edit: Mijn post stond nog op, klaar om te posten. Nu bleek het al te laat. :puh:

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de zender te achterhalen. Probeer eens naar alle zenders te luisteren en als je het liedje herkent, weet je de zender en kan je zo de titel opsporen.

Zal niet gaan, de liedjes die je hoort in de stripclub and overige interiors zoals TW@ zijn liedjes die je alleen hoort in die winkels, ze zijn niet op de radio te horen, ze staan ook in de manual van GTA IV bij INTERIORS, dus ze zijn exclusief voor die interiors.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de zender te achterhalen. Probeer eens naar alle zenders te luisteren en als je het liedje herkent, weet je de zender en kan je zo de titel opsporen.

Zal niet gaan, de liedjes die je hoort in de stripclub and overige interiors zoals TW@ zijn liedjes die je alleen hoort in die winkels, ze zijn niet op de radio te horen, ze staan ook in de manual van GTA IV bij INTERIORS, dus ze zijn exclusief voor die interiors.

Dat denk ik niet. Ik meen dat de muziek op de achtergrond van TW@ de radiozender 'The Journey' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen intirriors hebben een radio zender op de achtergrond,sommigen vaste muziek wat niet op de radio komt.Op star juntion is er bij Bawsaq in de buurt een muur waar een "ezel" staat met allemaal foto's erop van LC.En op de achtergrond is er muziek...

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen intirriors hebben een radio zender op de achtergrond,sommigen vaste muziek wat niet op de radio komt.Op star juntion is er bij Bawsaq in de buurt een muur waar een "ezel" staat met allemaal foto's erop van LC.En op de achtergrond is er muziek...

greets :cya:

Bedoel je die grote platenspeler op Star Junction van myTV?

Die speelt gewoon muziek van Radio Broker of LRR (Liberty Rock Radio 97.1).

En ja, zoals ik al zei, sommige interiors gebruiken vaste muziek of muziek van radiozenders.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen intirriors hebben een radio zender op de achtergrond,sommigen vaste muziek wat niet op de radio komt.Op star juntion is er bij Bawsaq in de buurt een muur waar een "ezel" staat met allemaal foto's erop van LC.En op de achtergrond is er muziek...

greets :cya:

Bedoel je die grote platenspeler op Star Junction van myTV?

Die speelt gewoon muziek van Radio Broker of LRR (Liberty Rock Radio 97.1).

En ja, zoals ik al zei, sommige interiors gebruiken vaste muziek of muziek van radiozenders.

nee,ergens anders,ik denk de andere hoek van bawsaq

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...