red-hawk Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 hoi, ik heb een map editor probleem met med v0.32 als ik de juiste gta directory heb gedaan en ik start dan laad hij tot 48% en dan crasht hij kan iemand mij helpen???? Reageren
Beagle Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Toevallig iets gemod in je spel? Reageren
red-hawk Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Toevallig iets gemod in je spel? ja me hele game is gemod auto's,cleo 3, maps, textures, en andere shit, ligt het daar aan? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Toevallig iets gemod in je spel? ja me hele game is gemod auto's,cleo 3, maps, textures, en andere shit, ligt het daar aan? MeD laad het spel op dezelfde manier als het spel zelf. Zodra er iets niet klopt, crash hij. Wat je kan doen is kijken bij welke IPL hij crasht, en dan de IPL zelf gaan uitspitten op fouten. Erg leuk werk, misschien ben je er wel een uurtje zoet mee ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.