Jump to content

Taxi missie

Kratod

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jobator

14

• benhelsloot

8

• Grove4L

6

• Kratod

2

zoals je zei,daarna niet meer mogelijk

ik denk dat het duidelijk is :slotje:

meschiens is Kratod nog niet zo ver met story line :cya:

ja,das heel leuk,maar dit topic heeft geen zin meer om vol te kalken,hij kan de antwoorden lezen,maar discussie is niet nodig :cya::slotje:

Delen op andere websites

Dat kan juist wél. :duh: Na de missie Easy Fare kan je Roman bellen (Job) om wat werk te doen voor zijn taxibedrijf. Het systeem is hetzelfde als bij de vorige GTA's, maar alleen met Roman's taxi's (wat logisch is anders werk je voor de concurrent van je neef).

ik heb geen zin om een discussie te starten,maar zoals een stukje boven je al staat,kan je dit niet meer na de missie romans sorrow .

greets :cya:

Delen op andere websites

Dat kan juist wél. :duh: Na de missie Easy Fare kan je Roman bellen (Job) om wat werk te doen voor zijn taxibedrijf. Het systeem is hetzelfde als bij de vorige GTA's, maar alleen met Roman's taxi's (wat logisch is anders werk je voor de concurrent van je neef).

ik heb geen zin om een discussie te starten,maar zoals een stukje boven je al staat,kan je dit niet meer na de missie romans sorrow .

greets :cya:

Maar ik veronderstel als Roman zijn taxibedrijf weer terugheeft, weer wel? (Nog nooit gedaan maar dit leek me zo logisch...)

Delen op andere websites

nee naar roman's sorrow kan het niet meer wand als roman weer opnieuw een bedrijf opstart krijgt hij een nieuwe taxi :cya:

het gaat niet perse om die nieuwe taxiof toch wel :?

het zou kunnen dat hij het niet aan durft je er in te laten rijden xD

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...