Kratod Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Ik zat eens te kijken hoe je een taxi missie kan doen Want het leek me weer eens leuk om voor de lol mensen rond te rijden Maar weet neit op welke toets ik moet kliken, weet iemand hoe? gr. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 kan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 zoals mijn voorganger zegt,kan dit in gta 4 idd niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 roman's taxi missies moet je op je telefoon bij roman job opbellen naar de missie roman's sarrow niet meer mogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) zoals je zei,daarna niet meer mogelijk ik denk dat het duidelijk is Bewerkt: 2 september 2009 door jobator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 zoals je zei,daarna niet meer mogelijkik denk dat het duidelijk is meschiens is Kratod nog niet zo ver met story line Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 zoals je zei,daarna niet meer mogelijkik denk dat het duidelijk is meschiens is Kratod nog niet zo ver met story line ja,das heel leuk,maar dit topic heeft geen zin meer om vol te kalken,hij kan de antwoorden lezen,maar discussie is niet nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 hoezo speel je als moderater ? ik wil hem helpen en dan kom jij met je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 hoezo speel je als moderater ? ik wil hem helpen en dan kom jij met je hij heeft de info toch al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Dat kan juist wél. Na de missie Easy Fare kan je Roman bellen (Job) om wat werk te doen voor zijn taxibedrijf. Het systeem is hetzelfde als bij de vorige GTA's, maar alleen met Roman's taxi's (wat logisch is anders werk je voor de concurrent van je neef). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Dat kan juist wél. Na de missie Easy Fare kan je Roman bellen (Job) om wat werk te doen voor zijn taxibedrijf. Het systeem is hetzelfde als bij de vorige GTA's, maar alleen met Roman's taxi's (wat logisch is anders werk je voor de concurrent van je neef). ik heb geen zin om een discussie te starten,maar zoals een stukje boven je al staat,kan je dit niet meer na de missie romans sorrow . greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Dat kan juist wél. Na de missie Easy Fare kan je Roman bellen (Job) om wat werk te doen voor zijn taxibedrijf. Het systeem is hetzelfde als bij de vorige GTA's, maar alleen met Roman's taxi's (wat logisch is anders werk je voor de concurrent van je neef). ik heb geen zin om een discussie te starten,maar zoals een stukje boven je al staat,kan je dit niet meer na de missie romans sorrow . greets Maar ik veronderstel als Roman zijn taxibedrijf weer terugheeft, weer wel? (Nog nooit gedaan maar dit leek me zo logisch...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 nee naar roman's sorrow kan het niet meer wand als roman weer opnieuw een bedrijf opstart krijgt hij een nieuwe taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 nee naar roman's sorrow kan het niet meer wand als roman weer opnieuw een bedrijf opstart krijgt hij een nieuwe taxi het gaat niet perse om die nieuwe taxiof toch wel het zou kunnen dat hij het niet aan durft je er in te laten rijden xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Inderdaad... Straks eens meteen uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.