SNIPER44 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Ochja, het is waar, je moet een taxi halen in het depot, sorry voor het misverstand. Wat depot? Op het einde van de verhaallijn is er helemaal GEEN depot meer. het werd in brand gezet door dimitri Na die brand kan je geen taxi missies meer doen, nooit meer!![/font] hij besdoelt dat je een depot moet hebben voor een taxi op tehalen lees is het topic een beetje en stuur dan pas zoon bericht ow, verkeerd geintrepeteerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Ok discussie afgelopen. Hier alles op een rijtje: Na de missie Easy Fare kan je de Taxi missies doen. Na de missie Roman's Sorrow kan je geen Taxi missies meer doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Het is dan niet aan mij om te zeggen,maar eh mods... >>> Door Hanneswasco: Het is inderdaad niet aan jou om dat te zeggen, en dus is dit moderatorgedrag, wat dus spam is.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Hoezo? Als hij er graag een slotje op wilt.. Kan je dat toch vragen? Of begrijp ik het verkeerd? >>> Door Jacky-2007: Dat begrijp je inderdaad verkeerd. Vragen om een slotje mag uitsluitend via PM, en dan pas als je het topic zelf bent gestart, óf er een duidelijke aanleiding (zoals ruzie of SPAM) is om een topic te sluiten. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 dat van mij is toch spam daar heb je hje reden >>> Door Hanneswasco: Dit is inderdaad spam.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.