ikt Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Hi guise, ik heb een probleem. Ik moet aan een sig, maar ik heb echt geen ideeën en ik heb ook weinig interesse in Photoshoppen. Inspiratie graag. Ik kan zelf redelijk goed omgaan met Photoshop, dus ik heb niet echt tuts, pre-made sigs of iets dergelijks nodig. Ik mis altijd alleen ideeën. D: (Daarom suck ik ook @ pictunen, geen ideeën wat ik aan moet passen). - geen grafisch abstracte zooi met brushes enzo, gewoon een keiharde sig. - auto's, films, actie, games vind ik wel awesome. - het moet passen in 500*150 Dus geen Eiffeltoren of iets dergelijks, dan wordt die nogal moeilijk zichtbaar @ 150pixel hoogte - ??? Dankje.
Jacky-2007 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Aha, dit klinkt bekend.. Misschien zit hier iets tussen voor je? Google Image Results: "ikt" Of deze, één van de Google Image Results als ik Google op "ikt auto". (Moest eerst voorbij wat afbeeldingen van auto's die een zekere "ikt" op GTAForum schijnt te hebben geplaatst.. ) EDIT: Daar flans je dan zoiets van: Wienish, i have been on the dark side, en ik weet dat je alles gewoon kunt veranderen als je je normaal gedraagt. Mods hebben blijkbaar toch niet de pik op bepaalde leden als je normaal doet. Klopt precies wat je zegt, ikt, we zoeken geen slachtoffers uit, tenzij iemand het er zelf naar maakt. Wat jou betreft: Ik mis al een tijdje je signature en je avatar, terwijl die je juist zo herkenbaar maakten. Heb je de nieuwe al bijna klaar, of blijf je "kaal"? Was ik dan ooit herkenbaar? Ik heb geen interesses meer in Photoshop en dergelijke. En blijkbaar ben ik nu alleen een naam. Avatars, ondertitels en signatures tellen zijn blijkbaar het gezicht, de naam telt niet echt meer. Volgens mij word ik nu gewoon aangezien voor iemand die nieuw is en korte berichten plaatst, wat ik altijd al doe. En ik heb echt geen idee wat voor sig ik neem. De naam telt zeker wel erg zwaar mee, anders had ik ook niet onthouden dat je voorheen een matching set van ava en signature had..
Jay; Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw post is onduidelijk voor de rest van het forum en dus hebben we een volledig lijstje nodig. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. Mocht Jacky's signature aan je wensen voldoen, stuur me dan ook een PB. Mocht je echt puur ideeën willen, dan kun je wat mij betreft terecht in Graphics General and Discuss en daar een nieuw topic openen. Topic Locked.
Recommended Posts