Jump to content

San Andreas PC review (9.3)

Rebel_NBK

Recommended Posts

Voor de hele review

IGN Review

Closing Comments

Grand Theft Auto: San Andreas has a lot of things going for it that make it an excellent gaming experience. The excellent narrative and voice acting make it a story to remember, driving is still a lot of fun, and the selection of missions to perform make it easy to look forward to what's next.

But is it a huge improvement over Vice City? Graphically it looks a little better, but not by much. There's certainly less pop in and it runs well. The missions are just as creative in some cases, but borrow a lot from previous games. The story and narrative, as mentioned are much more focused and well written. But the AI hasn't been improved meaning that combat mechanics haven't really improved, which seems like one of the things that always should have been on the list. There are some great new ideas here, like gang wars for territory, that have been added but aren't necessarily as perfectly thought out as they could have been.

GTA: San Andreas is easy to recommend for a thousand reasons. There's just so much to do and have fun with, but even so there's still room for the guys at Rockstar to improve, and that's a pretty exciting possibility.

Delen op andere websites

Ik heb het even vertaalt( vertaalrobot ).

Het ziet er echt wel geweldig uit.

Ik verheug me erop als hij uit is. :)

De grote Auto van de Diefstal: San Andreas heeft heel wat dingen die voor het gaan die tot het een uitstekende gokkenervaring maken. Het uitstekende verhaal en de stem die maken tot het een te herinneren verhaal zich handelen, is het drijven nog heel wat pret, en de selectie van uit te voeren opdrachten maakt het gemakkelijk om zich op wat te verheugen volgende is. Maar is het een reusachtige verbetering over de Stad van de Ondeugd?(Vice city dus :puh: ) Grafisch kijkt het een weinig beter, maar niet door veel. Daar zeker minder pop binnen en het loopt goed. De opdrachten zijn in sommige gevallen enkel creatief, maar lenen een partij van vorige spelen. Het verhaal en het verhaal, als vermeld zijn veel meer geconcentreerd en goed geschreven. Maar AI is geen betere betekenis geweest dat werktuigkundigen niet werkelijk heeft verbeterd bestrijdt, wat als één van de dingen schijnt die altijd op de lijst zouden moeten geweest zijn. Er zijn hier sommige grote nieuwe ideeën, zoals troepoorlogen voor grondgebied zijn toegevoegd, die maar aren't uit zo volkomen noodzakelijk gedacht aangezien zij konden geweest zijn. GTA: San Andreas is gemakkelijk om om duizend redenen te adviseren. Daar enkel zo veel om pret met te doen en te hebben, maar maar toch daar nog ruimte voor de kerels in Rockstar te verbeteren, en dat een mooie opwindende mogelijkheid.

Bewerkt: door Dragonmaster
Delen op andere websites

9.3 :blink: Wauw, heb al veel meningen van mensen hier gehoord die hem al hebben(niet zoveel) Troepoorlogen uitegbreid :) cool, tja aan de AI konden ze al niet veel meer doen toch een Topgame op de ps2 en nu ook nog op de Pc :)

Delen op andere websites

De graphics zien er over het algemeen wat beter uit als Vice City, maar de personages zijn nog even lelijk en grof. Klomphandjes, hoekig, daar is volgens mij nog niets aan verbeterd. Wel een beetje jammer... Maar goed, als de gameplay maar goed is, dan ziet iedereeen dat denk ik wel door de vingers. <_<

Delen op andere websites

,Jun 8 2005, 04:30 PM] De graphics zien er over het algemeen wat beter uit als Vice City, maar de personages zijn nog even lelijk en grof. Klomphandjes, hoekig, daar is volgens mij nog niets aan verbeterd. Wel een beetje jammer... Maar goed, als de gameplay maar goed is, dan ziet iedereeen dat denk ik wel door de vingers. <_<

er komt mischien wel een patch voor die probleem uit !

Bewerkt: door Mr.Elvis
Delen op andere websites

,Jun 8 2005, 04:30 PM] maar de personages zijn nog even lelijk en grof. Klomphandjes, hoekig, daar is volgens mij nog niets aan verbeterd. Wel een beetje jammer

ik vind (in de ps2versie) de personages er best

goed uitzien in GTA:SA, althans toch beter

als GTA:VC

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...