Mynameisjeff Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik heb gta sa geinstaleerd doet het maar heb wat vraagjes 1. ik vind de muis best iritand kan die niet worden uitgeschakelt want met lope is iritand dan moet je met de muis me draaien en ook met rijden. 2.Kan ik ook een controller aansluiten een van ps2 of ps3 3.ik wil moden heb nu de eerste versie en ik heb hier een bestand gepakt uit de douwnloud de nos en de nos van helikopter maar de bestande zijn newsvan.txd en vcmav.txd ik dacht dat het er 2 moesten zijn en ik snap die cijfers niet echt bedankt alvast voor de hulp Reageren
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik heb gta sa geinstaleerd doet het maar heb wat vraagjes 1. ik vind de muis best iritand kan die niet worden uitgeschakelt want met lope is iritand dan moet je met de muis me draaien en ook met rijden. 2.Kan ik ook een controller aansluiten een van ps2 of ps3 3.ik wil moden heb nu de eerste versie en ik heb hier een bestand gepakt uit de douwnloud de nos en de nos van helikopter maar de bestande zijn newsvan.txd en vcmav.txd ik dacht dat het er 2 moesten zijn en ik snap die cijfers niet echt bedankt alvast voor de hulp dus als eerste:Je kan het uitschakelen voor te rijden. ten tweeden:Je kan een joypad aansluiten. en ten derde:normaal moet het een newsvan.txs en een newsvan.txd jij hebt twee verschillende bestanden Reageren
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik heb gta sa geinstaleerd doet het maar heb wat vraagjes 1. ik vind de muis best iritand kan die niet worden uitgeschakelt want met lope is iritand dan moet je met de muis me draaien en ook met rijden. 2.Kan ik ook een controller aansluiten een van ps2 of ps3 3.ik wil moden heb nu de eerste versie en ik heb hier een bestand gepakt uit de douwnloud de nos en de nos van helikopter maar de bestande zijn newsvan.txd en vcmav.txd ik dacht dat het er 2 moesten zijn en ik snap die cijfers niet echt bedankt alvast voor de hulp dus als eerste:Je kan het uitschakelen voor te rijden. ten tweeden:Je kan een joypad aansluiten. en ten derde:normaal moet het een newsvan.txs en een newsvan.txd jij hebt twee verschillende bestanden van dat modden,je hebt aleen de txd,voor de newsvan en de newschopper. Je hebt aleen het uiterlijk gedownload als het ware. de .dlls zijn voor de handling etc,en de .txd zijn uiterlijk greets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.