Jump to content

Eigen dingen aan menu-start toevoegen?


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb Windows Vista en ik zou graag dingen aan Menu Start vast willen zetten. En dan niet bij de recente programma's maar bij deze kant:

Naamloos25.png

Want daar zou ik o.a. mijn Downloads map neer willen zetten, en voor de mensen die denken aan illegale downloads, nee, ook downloads zoals EXE's van Firefox etc.

en natuurlijk een scheidingsteken onder Uitvoeren... Zodat ik daar altijd nog zelf mappen/bestanden in kan zetten :)

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het verschil tussen iets aan de linkse kant plaatsen of iets aan de rechtse kant plaatsen?

..een paar cm.. :clown:

Ik heb het ook geprobeerd, maar het is me uiteindelijk niet gelukt (ik wilde mn downloads folder erbij zetten, maar uiteindelijk zag mijn computer de downloads map als de documenten map, waardoor allerlei programma's flipten - GTA Users files kwam opeens in de download map enzo). Ik probeerde het via het register, kijk hier maar eens:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
en
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het verschil tussen iets aan de linkse kant plaatsen of iets aan de rechtse kant plaatsen?

Dat ik hier niet allerlei icoontjes heb en ik het gewoon lekker allemaal bij elkaar kan zetten, en als ik het zo wil? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat dit gewoon 'hardcoded' is en je er dus weinig aan kan veranderen. Voor dit soort dingen zou ik toch mijn heil zoeken op fora waar meer ervaren coders zitten, er zitten namelijk niet veel ervaren coders op dit forum en al helemaal niet op dit gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat dit gewoon 'hardcoded' is en je er dus weinig aan kan veranderen. Voor dit soort dingen zou ik toch mijn heil zoeken op fora waar meer ervaren coders zitten, er zitten namelijk niet veel ervaren coders op dit forum en al helemaal niet op dit gebied.

Oh okee, ik zal het eens bij Tips en Trucs Forum vragen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...