Jump to content

GTA 5


Jarno91

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    14

  • benhelsloot

    7

  • Grove4L

    4

  • Phoenyxar

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Klinkt goed, maar ik hoop echt dat ze bij GTA V de game engine verbeterd hebben voor de PC, want anders ga ik echt huilen ofzo...

ik heb het gelzen,en mischien komt er helemaal niks voor de pc bij de aankomende nieuwe gta

Ze willen zich meer gaan richten op mobiele games,zoals dus voor ds,psp,ipod,iphone etc...

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat de volgende console GTA heel veel gaat lijken op IV. Net zoals III en VC. Niet een compleet nieuwe engine. Graphics wat oppoetsen, kleine foutjes eruit halen, maar niet echt iets baanbrekends.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet het niet GTAV heten, maar GTA ... .

Bij een nieuwe era hoort een nieuw nummer, en een nieuwe era is een verbetering/vernieuwing van alles.

waar staat dan in het nieuws dat het GTA V word?

greets :cya:

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de presentatie van de financiële cijfers over het derde kwartaal heeft uitgever Take-Two laten weten dat digitale distributie een belangrijk onderdeel is van hun toekomstige strategie. Daarnaast kwam ook de release van GTA V even aan bod.

De journalisten veronderstellen dat het GTAV gaat heten.

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

als er een nieuwe gta komt(hoe hij zal heten is nog niet zeker)zal dat een verbeterende VERSIE ZIJN, ze gaan geen nieuwe gta maken voor een klein paar aanpassingenen neen, als er een nieuwe komt zal da weer een verbeterende versie zijn, het zal wss gta 5 noemen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

als er een nieuwe gta komt(hoe hij zal heten is nog niet zeker)zal dat een verbeterende VERSIE ZIJN, ze gaan geen nieuwe gta maken voor een klein paar aanpassingenen neen, als er een nieuwe komt zal da weer een verbeterende versie zijn, het zal wss gta 5 noemen! :)

de volgende komt waarschijnlijk in Vice city,en als de ciclus klopt,daarna weer SA.R* weet vast wel dat het gta gamers de strot uitkomt om aleen maar in de steden te ziten,ik bedoel,ik vind vice city,liberty city wel leuk,maar de counties blijven ook leuk in sa

niet dat hele drukke begrijp je wel?

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...