Jump to content

GTA 5


Jarno91

Recommended Posts

als er een nieuwe gta komt(hoe hij zal heten is nog niet zeker)zal dat een verbeterende VERSIE ZIJN, ze gaan geen nieuwe gta maken voor een klein paar aanpassingenen neen, als er een nieuwe komt zal da weer een verbeterende versie zijn, het zal wss gta 5 noemen! :)

de volgende komt waarschijnlijk in Vice city,en als de ciclus klopt,daarna weer SA.R* weet vast wel dat het gta gamers de strot uitkomt om aleen maar in de steden te ziten,ik bedoel,ik vind vice city,liberty city wel leuk,maar de counties blijven ook leuk in sa

niet dat hele drukke begrijp je wel?

greets :cya:

Dan kan je ook van die leuke Country-radiozenders hebben :puh: .

Maar V kan wel nog heel lang duren, waarschijnlijk zal hiertussen nog een andere GTA zitten ;)

en die zou zich mogelijk in VC/SA afspelen maar dat weet je niet zeker, een volledig nieuw gebied/naam

is ook mogelijk, gebaseerd op Chicago bijvoorbeeld, over V: die zou zich toch in LC of in een andere stad afspelen,

nooit in VC of SA hoor, daar zijn het de steden niet voor ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    14

  • benhelsloot

    7

  • Grove4L

    4

  • Phoenyxar

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik denk eerlijk gezegt dat als er een GTA V uitkomt je hele nieuwe stad/omgeving krijgt die je nog in geen een GTA hebt!

Ik hoop eigenlijk er ook wel op dat ze wat gaan afwijken van de andere gta's kwam missies! Vind de missies in alle gta's beetje eentonig! Gewoon is een keer heel iets anders!

Maarja, we zullen het zien, ik verwacht toch niet dat er komend jaar een GTA V uitkomt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegt dat als er een GTA V uitkomt je hele nieuwe stad/omgeving krijgt die je nog in geen een GTA hebt!

Ik hoop eigenlijk er ook wel op dat ze wat gaan afwijken van de andere gta's kwam missies! Vind de missies in alle gta's beetje eentonig! Gewoon is een keer heel iets anders!

Maarja, we zullen het zien, ik verwacht toch niet dat er komend jaar een GTA V uitkomt...

over 2 jaar denk ik dat gta V uitkomt rond de kerst

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet het niet GTAV heten, maar GTA ... .

Bij een nieuwe era hoort een nieuw nummer, en een nieuwe era is een verbetering/vernieuwing van alles.

Je weet toch wel dat V het Romeinse cijfer is voor 5.. :7 IV is toch ook een nieuw era, maar dat is Romeins voor 4..

Link to comment
Delen op andere websites

chicago of houston zou idd wel leuk zijn

Waarom Houston, dat is een havenstad :7 , is ook niet zo bekend als misdaadstad, Philadelphia daarentegen.

phili is idd ook wel leuk,en houston is wel grappig hopor,daar zit ook de NASA :puh:

krijg je bijv de missie een raket te stelen :schater:

Greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit staat er bij de bron en had het al eerder gelezen op mn ipod:

“We gaan het nog niet aankondigen”, begint Strauss Zelnick zijn verwarrende uitspraak. “We zullen het pas aankondigen als we het gaan aankondigen. En we gaan dus niet de strategie aankondigen over hoe we het gaan aankondigen en wanneer we het gaan aankondigen. Verwacht dus ook niets over de aankondigingstrategie rond de aankondiging van de door ons gebruikte strategie.”

WTF? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

chicago of houston zou idd wel leuk zijn

Waarom Houston, dat is een havenstad :7 , is ook niet zo bekend als misdaadstad, Philadelphia daarentegen.

phili is idd ook wel leuk,en houston is wel grappig hopor,daar zit ook de NASA :puh:

krijg je bijv de missie een raket te stelen :schater:

Greets :cya:

Zou ook wel leuke besturing hebben :7 , niemand noemt dat Phili, het is Kiladelphia ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

“We gaan het nog niet aankondigen”, begint Strauss Zelnick zijn verwarrende uitspraak. “We zullen het pas aankondigen als we het gaan aankondigen. En we gaan dus niet de strategie aankondigen over hoe we het gaan aankondigen en wanneer we het gaan aankondigen. Verwacht dus ook niets over de aankondigingstrategie rond de aankondiging van de door ons gebruikte strategie.

zegt dat iets over de volgende gta :?

dan belooft het namelijk niet veel goeds :schater:

greets :cya:

Edit:

het is Kiladelphia
:schater: Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

BIj het nieuws kan ik geen topic starten dus dan doe ik het maar hier maar op nu.nl vond ik een artikel dat Rockstar bezig is met GTA 5 :dans:

Bron

En ook híer hoort dit topic niet :puh: Dit hoort in de Games-fora, lijkt me. Naja, ik hoop dat dit weer een vervolg wordt op de Vice City of de San Andreas, min of meer zoals IV het is voor III. En dat 't dan net zo realistisch wordt als IV, maar met de opties van San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

BIj het nieuws kan ik geen topic starten dus dan doe ik het maar hier maar op nu.nl vond ik een artikel dat Rockstar bezig is met GTA 5 :dans:

Bron

En ook híer hoort dit topic niet :puh: Dit hoort in de Games-fora, lijkt me. Naja, ik hoop dat dit weer een vervolg wordt op de Vice City of de San Andreas, min of meer zoals IV het is voor III. En dat 't dan net zo realistisch wordt als IV, maar met de opties van San Andreas.

een nieuwe stad lijkt me dan eigenlijk toch wel leuker xD

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet het niet GTAV heten, maar GTA ... .

Bij een nieuwe era hoort een nieuw nummer, en een nieuwe era is een verbetering/vernieuwing van alles.

Je weet toch wel dat V het Romeinse cijfer is voor 5.. :7 IV is toch ook een nieuw era, maar dat is Romeins voor 4..

Romeins cijfer = nieuwe era

Aangezien de kans heel klein is dat de volgende GTA al meteen tot een nieuwe era zal behoren, zal het geen Romeins cijfer krijgen, dus een andere naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet het niet GTAV heten, maar GTA ... .

Bij een nieuwe era hoort een nieuw nummer, en een nieuwe era is een verbetering/vernieuwing van alles.

Je weet toch wel dat V het Romeinse cijfer is voor 5.. :7 IV is toch ook een nieuw era, maar dat is Romeins voor 4..

Romeins cijfer = nieuwe era

Aangezien de kans heel klein is dat de volgende GTA al meteen tot een nieuwe era zal behoren, zal het geen Romeins cijfer krijgen, dus een andere naam.

Maar dit gaat over zowel V als een mogelijk nieuwe GTA in de IV-era :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...