benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik zeg alleen dat niet iedereen een ultra pc heeft die worden met de dag duurder dus zouden ze wel verlies maken als R* gta V op de pc zou zetten
SNIPER44 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik zeg alleen dat niet iedereen een ultra pc heeft die worden met de dag duurder dus zouden ze wel verlies maken als R* gta V op de pc zou zetten 1. je hebt geen ultra pc nodig 2. ze worden met de dag goedkoper. 5 jaar geleden kocht je een pc van 1000 eur, single core, nu kun je daar gemakkelijk een quad core voor krijgen. ontopic: Ik denk niet bepaald dat er een nieuwe stad komt, ik gok eerder op vice city.
Jacky-2007 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 >>> Door Jacky-2007: Pure speculatie van een journalist die bij lange na niet zoveel verstand heeft van GTA, Rockstar Games en zijn engine als dat wij dat hier in huis hebben. Voordat wij experts ons op het verkeerde been laten zetten.. Wij zijn verstandig en wachten gewoon af. <<<
Recommended Posts