Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta sa ongeveer 3 dagen ik ben overgegaan van vice sity naar san andreas ^_^ maar ik had bij gta vc dus een speedmeter nu zoek ik er ook een voor gta sa ik heb er al een paar gevonde en de enigste die werkt is die van spooky maar die vind ik heel irritant omdat hij doet het wel maar alleen als je bij da programatje load mod doet en niet als je gewoon gta sa gaat spelen. weet iemand nog een andere? ik heb het halve internet al afgezocht. en ik zoek ook nog een mod voor gta sa: de yamaha aerox als iemand die vind kun je dan die link even geven?

Geplaatst: (bewerkt)

Elke Speedometer werkt gewoon, alleen heb je 'm verkeerd geïnstalleerd. Soms moet je 'm ook aanzetten ingame. Lees de readme goed zodat je weet hoe je een speedometer installeert.

@Hieronder: 'T gaat over een speedometer :puh:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Meestal is een CarSpawner een tool waarvoor je eerst GTA SA moet opstarten, dan alt+tabben of de windows toets indrukken en dan pas de carspawner aanzetten, zodat ie SA detecteert. :)

Geplaatst:
Elke Speedometer werkt gewoon, alleen heb je 'm verkeerd geïnstalleerd. Soms moet je 'm ook aanzetten ingame. Lees de readme goed zodat je weet hoe je een speedometer installeert.

@Hieronder: 'T gaat over een speedometer :puh:

ik weet wel hoe ik ze moet instaleren maar sommige zijn heel gaar en staat er niks in de map.

of dat er veel te veel in zit want bij gta vc was het dat je gewoon 1 file in de gta vc map moest doen.

is dat bij gta sa ook?

Geplaatst:

Soms, maar als je gewoon de readme leest is het helemaal niet zo ingewikkeld (en als je persee wil dat alles één bestandje is, kan je beter stoppen).

Geplaatst:
Soms, maar als je gewoon de readme leest is het helemaal niet zo ingewikkeld (en als je persee wil dat alles één bestandje is, kan je beter stoppen).

oke ik zal kijken maar ik kan niet zo goed engels mrja ik zie wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...