GAMEKINGZ Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Heej jongens hier ben ik weer , ik heb een userbar gemaakt en wil graag jullie mening. Als je wil pm mij je request dan probeer ik het voor je te maken . V1 V2 Bewerkt: 20 september 2009 door GAMEKINGZ Reageren
Kloep Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Deze is wel erg gemakkelijk, en ik weet ook niet wat ik er dan allemaal over kan vertellen. Je hebt enkel een zwarte achtergrond, met een tekst de afwisselt. Het idee is leuk, maar ik zou proberen wat meer kleur in je achtergrond te gebruiken. Probeer er iets meer effecten in te verwerken. Bewerkt: 6 september 2009 door Kloep Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 hmm ok maar als je hem linkt dan heeft ie blauwe randjes dus :s . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.