Danny007 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hey allemaal, ik zou nu de missie: Breaking the Bank at Caligula's moeten doen, maar ik kan hem nergens doen. Ik had wel gelezen dat je ene keycard nodig had of zo iets, maar waar kan je die krijgen... Kunnen jullie me helpen? Grtz Danny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danny007 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Laat maar, heb de oplossing al. Je moest je vriendin doodmaken, en vervolgens naar der huis om de pas te pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Hey allemaal,ik zou nu de missie: Breaking the Bank at Caligula's moeten doen, maar ik kan hem nergens doen. Ik had wel gelezen dat je ene keycard nodig had of zo iets, maar waar kan je die krijgen... Kunnen jullie me helpen? Grtz Danny Dan moet je eerst de Keycard van Millie hebben. Daarvoor moet je de Missie The Key tho her Heart hebben gedaan en als je dan met haar date krijg je de Key card,je kan haar ook vermoorden. Bekijk ook eens de Walktrough. Edit:Gebruik de edit knop voor een post te editen,zodat je niet dubbelpost. Bewerkt: 8 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.