Jump to content

Mooiste nummers ooit


Puma

Recommended Posts

Shine On You Crazy Diamond. Een absoluut geniaal Pink Floyd nummer van hun al even geniale album Wish You Were Here, voor mij hun magnum opus. Het verhaal erachter is ook erg mooi. Het lied zelf bestaat uit negen delen en is op het album in twee verschillende nummers geplaatst. Toch plaats ik hier de volledige versie, je moet het gewoon absoluut horen. Het past helaas niet volledig op youtube, maar de uploader heeft verstandig geüpload: Er wordt niet in het midden van een deel afgekapt omdat de 10 minuten om zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Sweet Child O' Mine heeft een lekker intro!

Dit is ook een mooi nummer :Y Extreme - More Than Words

Eric Clapton - Tears In Heaven

Voor de rest heb ik nog wel honderden mooie nummers van rock tot dance, maar die ga ik niet allemaal plaatsen.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Precies! Dat speciale gevoel heb ik ook bij dat nummer! ^_^ Het origineel dan..

Er zit een verhaal achter maar dat is toch offtopic dus ik ga dat niet vertellen.

EDIT: ik zat er ook al aan te denken om dat nummer te posten..

Bewerkt: door GTAJoel
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zo niet hoe ik die youtube filmpjes er op krijg dus mijn excuses voor het niet posten van de beelden.

Een paar leuke nummers vind ik:

Alan Parsons Project - Old and wise

Dreamtheater - trough her eyes

Bette Midler - Beast of burden

Ugly Kid Joe - Busy bee

Foreigner - I wanna know what love is

Don Henley - Boys of summer

Judas Priest - Before the dawn

Tjah....kan er wel een hele lijst heen zetten....

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik dit wel een heel mooi liedje, fully instrumental en ook nog eens gemaakt door de Master als het gaat om bassgitaren Cliff Burton, de voormalige (en nu overleden) bassgitarist van Metallica, zijn solo's klinken erg ruig, maar Orion is heel mooi en ook nog niet zo druk en hard als echte metal :)

Dit zijn wat solo's van Cliff

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

MJ - billie jean

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...