Puma Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Heb je muzieknummers die het zelfde kaliber hebben als onderstaande nummers? Post ze hier, ik wil ze hebbeh! Hopelijk zijn er meer mensen op dit forum die een speciaal gevoel krijgen als ze dergelijke nummers luisteren... Zo mooi... Reageren
haai Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Shine On You Crazy Diamond. Een absoluut geniaal Pink Floyd nummer van hun al even geniale album Wish You Were Here, voor mij hun magnum opus. Het verhaal erachter is ook erg mooi. Het lied zelf bestaat uit negen delen en is op het album in twee verschillende nummers geplaatst. Toch plaats ik hier de volledige versie, je moet het gewoon absoluut horen. Het past helaas niet volledig op youtube, maar de uploader heeft verstandig geüpload: Er wordt niet in het midden van een deel afgekapt omdat de 10 minuten om zijn. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Voor mij Guns 'N Roses - Sweet Child O' Mine Bob Dylan - Knocking on Heaven's Door http://www.youtube.com/watch?v=d-5JvACzGp8 Reageren
GTAJoel Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Sweet Child O' Mine heeft een lekker intro! Dit is ook een mooi nummer Extreme - More Than Words Eric Clapton - Tears In Heaven Voor de rest heb ik nog wel honderden mooie nummers van rock tot dance, maar die ga ik niet allemaal plaatsen.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik blijf het toch zo mooi vinden, ook al beluister ik het zo veel, het geeft me altijd een speciaal gevoel. Jan Hammer - Crockett's Theme Reageren
GTAJoel Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Precies! Dat speciale gevoel heb ik ook bij dat nummer! Het origineel dan.. Er zit een verhaal achter maar dat is toch offtopic dus ik ga dat niet vertellen. EDIT: ik zat er ook al aan te denken om dat nummer te posten.. Bewerkt: 2 september 2009 door GTAJoel Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Belle Perez - Tu Celine Dion - My Heart Will Go On Bewerkt: 2 september 2009 door GTA-TOM Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Een zeer goed nummer vind ik: en deze: Bewerkt: 2 september 2009 door TaartJJ~! Reageren
Berrus Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik weet zo niet hoe ik die youtube filmpjes er op krijg dus mijn excuses voor het niet posten van de beelden. Een paar leuke nummers vind ik: Alan Parsons Project - Old and wise Dreamtheater - trough her eyes Bette Midler - Beast of burden Ugly Kid Joe - Busy bee Foreigner - I wanna know what love is Don Henley - Boys of summer Judas Priest - Before the dawn Tjah....kan er wel een hele lijst heen zetten.... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=OoJb35OeHQA OG loc oooooooooooooooooggggg oooooooooooooooogggggg yeaaaaaaaaaaaa Reageren
mrX15 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Mooiste nummers die ik vind zijn : Michael Jackson - Thriller Akon - Dangerous Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Zelf vind ik dit wel een heel mooi liedje, fully instrumental en ook nog eens gemaakt door de Master als het gaat om bassgitaren Cliff Burton, de voormalige (en nu overleden) bassgitarist van Metallica, zijn solo's klinken erg ruig, maar Orion is heel mooi en ook nog niet zo druk en hard als echte metal Dit zijn wat solo's van Cliff Bewerkt: 6 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 U2 - Beautiful Day: U2 - Where The Streets Have No Name: En hier komen 2 nummers die GTA:SA liefhebbers echt MOETEN kennen: The Who - Eminence Front: Toto - Hold The Line: Reageren
viccie211 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">MJ - billie jean Bewerkt: 6 september 2009 door viccie211 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.