benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 dat bedoel ik toch hij zat in de keuken te eten is geen EE maar wel een klein grapje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 dat bedoel ik toch hij zat in de keuken te eten is geen EE maar wel een klein grapje Hoe zou je de Cutscene van Drive-Through dan beschrijven ? Dat is ook zo'n grapje... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Ik begrijp wat hij bedoelt, maar ik denk niet dat het een echte EE is, maar oke... Hij weet zelf toch ook niet waarom CJ juist gaat aankomen, dus je kan dan toch niet de hele tijd je in de keuken verstoppen. Misschien was hij bezig met te eten of eten klaar te maken, maar als het dat toch niet was dan lijkt het me logisher dat hij eerder in de woonkamer of misschien op de 2e verdieping bezig zou zijn. Maar ja... het zou denk ik volledig anders geweest zijn als hij gewoon in de woonkamer zat en CJ kwam dan binnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Lol, het is toch logisch waarom hij denkt dat het grappig is, BIG Smoke komt uit de keuken (Hij is dik en zit waarschijnlijk in de keuken te vreten). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 het enigste waar BS aan denkt is eten. dus eigelijk was ie aan het eten een dacht dat CJ een dief was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 eindelijk een paar mensen die mij bergrijpen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chucky23 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Big Smoke toffe gast ook of denken jullie er anders over? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) nu dat heeft niets met het onderwerp te maken ze vragen wat jij denkt wat BS doet in die keuken Bewerkt: 2 september 2009 door boostboy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chucky23 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 wat BS doet in die keuken? weet ik veel koken zeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 dat is nu wel iets dat je denkt over de vraag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 het is eigenlijk wel raar waarom hoor je BS dan niks doen in de keuken ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 ja en nu hij denkt mss dat CJ eeninbreker is maar ik denk niet dat een inbreker aan tafel gaat zitten meet een foto waar hij bijna voor huilt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 jaen nu hij denkt mss dat CJ eeninbreker is maar ik denk niet dat een inbreker aan tafel gaat zitten meet een foto waar hij bijna voor huilt dat was gewoon een snelle reactie van BS hij hoorde die stoel en pakte gelijk een knuppel en wwou gaan aanvallen:P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 ja maar dan weer een vraag wat als ie aan het eten was hoe komt ie aan die knuppel??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 ja maar dan weer een vraagwat als ie aan het eten was hoe komt ie aan die knuppel??? niet teveel nadenken die ligt gewoon in het keukenkasje zo goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts