Jump to content

big smoke EE

Recommended Posts

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• benhelsloot

18

• Doggi

12

• Phoenyxar

4

• Chucky23

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

is dat niet een betje raar ik bedoel hij is een toffe gast maar hij gaat toch niet het be het bestek leggen he

Geplaatst:

Ik denk dat hier een slotje op kan want dit loopt uit op een nutteloze discussie...

Geplaatst:
Ik denk dat hier een slotje op kan want dit loopt uit op een nutteloze discussie...

nou het gaat wel over BS :bonk:

Geplaatst:

Misschien wilde Big Smoke de blender wel stelen, die later in het verhaal ook word gejat :puh:

Maar goed..

Ik vind het geen EE. Big Smoke was een goeie vriend van de Johnson's. Dan is het ook niet zo gek dat ie in hun huis rond loopt. Je weet totaal niet wat die daar aan het doen was.. Misschien wel het huis opruimen omdat het door de drive-by een rotzooi was geworden.. je weet het niet. Misschien deed hij wel iets in opdracht van Ballas ( ik neem aan dat ie al dan samenwerkt met Ballas omdat hij dat nieuwe huis in Idlewood heeft.)

Het blijft gissen...

Geplaatst:

ik blijf bij mn eerste gedacht hij was aan het eten en dacht dat CJ een inbreker was

Geplaatst:

BS werkte pas voor de ballas in de missie green sabre waarom zou hij dan in het begin missies geven voor de ballas aantevallen :D

Geplaatst: (bewerkt)

wie weet heeft BS CJ's moeder vermoord

en is ie in de keuken blijven wachte voor CJ te doen denken dat hij het niet gedaan heeft

Bewerkt: door boostboy
Geplaatst:
wie weet heeft BS CJ's moeder vermoord

en is ie in de keuken blijven wachte voor CJ te doen denken dat hij het niet gedaan heeft

heb je de introduction niet gezien 3 ballas hebben CJ moeder vermoordt met een drive-by

Geplaatst:

neen niet gezien,

maar ja

CJ beetje op zn gemak stellen en daarna hem veraden

mooie homie

Geplaatst:

dit is de introduction

maar nu verder met het topic wat zou hij doen in die keuken als ik het niet weet wordt ik gek :bonk::cab:

Geplaatst:

wie weet zit hij zich te :cya: rukk..... je weet wel maar ik moet effe wat eten dus tot straks

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...