kees1991 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Hallo, Ik heb een nieuwe laptop dankzij BCC en daar heb ik vista op staan. Hier wil ik van af dus ik wou XP 64 Bit installeren enkel als ik de cd er in doe de laptop opnieuw opstart en dan op een toets druk voor installatie, begint alles nog goed... totdat die na het copieeren van bestanden ineens met deze foutmelding komt. (dat die engels is klopt omdat ik een enelse vista heb en een engelse xp wil) heeft iemand een idee hoe ik dit op los zonder dat ik te veel rare dingen moet doen in het bios of weet ik wat. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Dat is geen Error, maar een BSOD (Blue Screen of Death). Er gaat dus iets goed mis tijdens de installatie. Het heeft iets te maken een SATA controller o.i.d. Lees deze site eens door. Misschien vind je daar een oplossing voor je probleem. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Je gaat XP64 bitinstalleren? Stom niet doen, dit besturingsysteem heeft amper ondersteuning gekregen en ook werken er enomr veel programmas niet op, iets wat bij vista en 7 64bit heel anders is. Om welke laptop gaat het precies? het kan maarzo zijn dat die laptop geen 64 bits processor heeft, dan kan je meoilijk eens 64 bits besturingsysteem draaiend krijgen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik heb nu al een paar jaar op mijn pc 64 bit draaien en ik ben er zeer tevreden mee. het is een Acer aspire 7530 met een AMD Athlon 64 X2 QL60 hij kan dus zeker wel 64 bit draaien. ik was al zelf wat op zoek gegaan en kwam daar ook iet tegen over SATA en ide maar het was verder erg onduidelijk dus weet niet of het bij mij ook dit geval is. verder die link die spruk mij gaf geeft mij niet echt duidelijke info over wat ik nu verder moet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.