Jump to content
Joriz

Tanks komen terug in The Ballad of Gay Tony!


Zojuist heeft GTAGames.nl uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de tank terug komt in Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In GTA4 waren tanks tot nu toe afwezig, maar met de tweede downloadbare content is het mogelijk om met een APC Tank (Armored personnel carrier) er lekker op los te schieten en alles te vernietigen.

gallery_1_5_20448.jpg

Nu hopen dat de APC tank in een missie voorkomt. Al is zeer waarschijnlijk dat de NOOSE er in rond rijdt en dat je tanks dus met veel moeite van de NOOSE kan af kan pakken.

Meer weten over The Ballad of Gay Tony? Bekijk de trailer die we gister online hebben gezet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Je kunt auto's tunen in 'The Ballad of Gay Tony
:t Dit is niet bevestigd door Rockstar, nog is dit ergens in files gevonden o.i.d. Het gerucht gaat wel dat het wellicht zo is, maar we weten hierover nog niets. Liever niet op deze manier met geruchten omgaan, je brengt mensen op het verkeerde been hiermee. :roll:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En waarom zou Rockstar er een APC van gemaakt hebben en geen echte tank? Even nadenken: Tanks in GTA hebben altijd wielen gehad en geen rupsbanden... APC's hebben wielen... Aha! Omdat Rockstar nog steeds geen realistische rupsbanden kan maken natuurlijk xD :schater: Moet toegeven dat hij er toch erg goed uitziet, zullen de Xbox spelers veel plezier aan hebben!

EDIT: Overigens moet ik toegeven dat ik het best wel laag vind van Rockstar dat ze alle dingen die iedereen in GTA IV mistte, nu in een download content gaan zetten die (hoogstwaarschijnlijk) alleen voor de Xbox 360 komt. Ik bedoel, dat parachute springen, alé. Dat wilde iedereen, en nu krijgen Xbox spelers het. Kan ik mee leven. Alleen parachute springen erin, dan ziet het er nog niet uit alsof Rockstar de PC en PS3 spelers echt HEEL ERG lokt om een Xbox te kopen, dan kan het nog toeval zijn dat dat nou ook nét iets is dat iedereen wilde.

Dan komt er de cartuning, het lijkt er natuurlijk sterk op dat er tuning in TBOGT zit door de NOS(/Lachgas/Nitrous/nitro/enzovoort) die in de trailer te zien was.. Dan begin ik me ook al best genaaid te voelen, alsof Rockstar het expres doet om ons(PC en PS3 spelers) te sarren.

Maar dan komt er ook nog eens een 'soort van' tank in.. Nu krijg ik toch wel heel erg de neiging om te zeggen dat Rockstar de PC en PS3 spelers wil naaien, een soort van uitlachen in ons gezicht, zo van 'Hahahah, lekker voor je! Als je het dan toch zo graag wil, dan had je maar een Xbox moeten kopen'.. Ik weet niet of alleen ik dat heb, maar ik krijg nu toch ECHT het idee dat Rockstar dat deels doet om ons te kloten.

Je kan zeggen dat Rockstar gewoon voor zo veel mogelijk verkoop gaat, maar toch. Als je even nadenkt: Rockstar is nooit écht zo geweest, dat je echt het idee kreeg dat ze de klanten alles maar dan ook alles geven alleen maar voor de verkoop. Als je b.v. nagaat dat ze in de SA trailers de jetpack niet echt lieten zien dacht ik, en ook geen tanks enzo(dat had allebei echt een goed verkoopargument geweest)..

Vind ik echt een beetje jammer, zou dit meer iets voor EA vinden persoonlijk :/ Maarja, Microsoft betaald natuurlijk niet voor niets 5 miljoen(of was het 50?)...

Ik hoop dat het nu niet lijkt alsof ik er niet tegen kan ofzo, want ik gun de Xbox spelers het echt wel(ze moeten er tenslotte ook voor betalen, het is niet gratis, dus in princiepe kopen ze gewoon een nieuw spel op dezelfde engine, (zoals bij VC en SA op de GTA III engine)), Maar toch.. Denk dat meer mensen er zo over denken :7

EDIT2: Trouwens wel raar. Ze willen ons zo graag tevreden houden door er een tank in te doen, maar dan lukt het ze met die 5 miljoen(of 50?) nog niet om een scriptje te maken voor rupsbanden.. :7

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jippie :) Ik ga Episodes from Liberty City (ja, ik heb xbox360 arcade) zeker halen ;)

Zou het ook mogelijk zijn om een magneet-o-copter te vliegen ook buiten missies? (zoals in de trailer)

En is de parachute ook buiten missies bruikbaar zijn (helikopters zijn niet veilig :puh:)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bla-bla-bla..

Ik begrijp je reactie op zich wel Myth, maar je moet niet vergeten dat Rockstar niet de enige aan de onderhandelingstafel was. Take Two Interactive, de uitgever voor Rockstar Games, heeft de grotere vinger in de pap. :Y Daarbij, als Microsoft jou een paar miljoen onder je neus wrijft, kies jij er ook voor om met ze in zee te gaan. Helemaal als je zelf op dat moment platzak bent.

De Dowloadable Content waren er allebei sowieso wel geweest, Microsoft heeft totaal géén invloed gehad op de inhoud. :N Je brengt het nu alsof Rockstar er voor kiest om PS3- en PC bezitters te benadelen.. Ben ik niet met je eens. Jullie krijgen zeker weten dezelfde portie als wij, alleen omdat Microsoft met geld is gaan zwaaien op een economisch zwak moment van Take Two/Rockstar, zien de 360 gamers ze nu allebei eerder.

Rockstar heeft die 50 miljoen ook niet besteedt aan de downloadable content die nu wordt uitgebracht. Die dollars zijn geïnvesteerd in onder andere de game Agent die ze gaan releasen. Ow ja, dat was die PS3-only game? Ja, die ja.. Die nieuwe game van Rockstar die de 360 gamers niet te spelen krijgen. Lang verhaal kort, zoals ze zeggen in the states: "You win some, you loose some." Dat is de zakenwereld, keihard. Heeft niets te maken met de gamedevelopers zelf, die gunnen iedereen dezelfde games en iedereen dezelfde content. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ben het met mythbuster eens, kijk, in gta4 werd al een hoop geschrapt omdat de xbox het niet aan kon, dat niemand eht dan kreeg okee, maar nu krijgen de xbox spelers het wel via content en wij moetne eht met de standaard gta4 doen, die, als microsoft er gewoon een HD DVD speler in had gestopt, exact dezelfde functies zou krijgen als er nu door de dlc word toegevoegt, ze hadden dan voor de pc en ps3 een volledige versie kunnen maken en dan de xbox de dlc's kunnen geven. Wij zijn nu eigenlijk in de kont genaait omdat de xbox gewoon niet een groot genoeg schijfje had.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wesley123, zoals ik hierboven ook al heb genoemd, het heeft niets te maken met de grootte van het schijfje, het hangt allemaal samen met de deal die Microsoft heeft gesloten met Take Two/Rockstar Games. Als die deal er niet was geweest, hadden de PS3- en PC-gamers óók op 29 Oktober The Episodes of Liberty City in de winkel kunnen kopen.

Nu vooral weer ontopic... :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja Wesley, dat was bijna wat ik bedoelde inderdaad.. En ik snap ook wel wat jij zegt Jacky, maar toch. Natuurlijk doet Rockstar net zo als alle andere gameproducenten, ze gaan in eerste instantie uiteraard voor de winst... Maar Rockstar was nooit zo dat ze, als je b.v. een spel al op een bepaald platform speelde, NADAT je dat al had, ineens te horen kreeg dat een van de versies véél meer functies (alle functies die eigenlijk al in ALLE versies hadden gehoord) heeft gekregen..

Uiteraard is het zo dat ze niet alle functies bekend gaan maken van te voren, maar nu is het echt een klap in je gezicht, heb je voor 100 euro meer een PS3 gekocht, of een hele nieuwe PC, wetende dat je 2 storylines gaat missen, 'maar ach, dan heb je gratis online, waarschijnlijk ietsje beter dan Xbox, op de PC zou je mods hebben', (beter bedoel ik in de zin van, hij blijft langer up to date qua nieuwe spellen, is gebouwd op een iets verdere toekomst dan Xbox zeg maar(geen fanboy-ism hier!)).. Dus dat lijkt dan wel tegen elkaar op te wegen... En dan blijkt ineens dat je als je een Xbox had gekocht, inderdaad wel betaald online zou hebben, maar ook een game met alle functies er in die je op de PS3 en PC mistte...

Ik weet van mezelf dat ik toch de PC versie had gekocht had ik het geweten, maar ik weet ook dat een hele boel mensen toch anders hadden gekozen als ze hadden geweten dat die geheimzinnige DLC een tank, parachutespringen en autotuning had... Maar ja, aan de andere kant,...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben ik toch blij met mijn Xdoos. Rockstar moet gewoon volledig xbox pakken omdat die beter verkoopt :D

goede grap, alleen slaat rht nergens op.

ze verkopen heus niet zoveel xboxen dat er meer van verkocht worden dan de ps3 en pc bij elkaar, er is totaal geenr eden om dat te doen, fanboy.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben ik toch blij met mijn Xdoos. Rockstar moet gewoon volledig xbox pakken omdat die beter verkoopt :D

goede grap, alleen slaat rht nergens op.

ze verkopen heus niet zoveel xboxen dat er meer van verkocht worden dan de ps3 en pc bij elkaar, er is totaal geenr eden om dat te doen, fanboy.

Wie is hier nu de fanboy die de PS3 wil beschermen :7. Waar haal je het nu weer vandaan dat de XBOX al die dingen niet aankon?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat zijn we namelijk allemaal, hier. :tu:

Nou niet allemaal, ik niet echt namelijk :7

Maar ik ben wel trots dat de tank terug is. Ik heb dat ding echt gemist sinds gta san andreas. Alleen maar hopen dat ie ook realistisch werkt (en daarmee bedoel ik dat hij auto's echt kan verpletteren, en niet botsing --> BOEM)

Verderbrengt deze content voor mijn gevoel de sfeer van Vice City terug, maar dan in Liberty City. Misschien om het goed te maken voor mensen die dachten dat er heel snel een tweede Vice City uit zou komen?

Maar dan heb ik nog een probleem: Ik heb geen Xbox360 :7 Dat wordt huilen met de pet op.

Apple-Mac

P.S Ik ben ook niet vanplan om er 1 te kopen/stelen/dealen of wat dan ook..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik zie hier wel veel dingen staan over raketen etc, maar zover ik ben ingelicht is de (standaard) APC alleen bewapend met en 50cal machinegeweer dat alleen bestuurbaar is als je er achter gaat zitten (dus niet rijdend).

maar verder, nog steeds lagge om alle andere autos kapot te rijded :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

eerst zien, dan geloven :puh:

Verder vind ik dat niet leuk ofzo, het past gewoon niet in het idee van gta4, het was de bedoeling om alles veel realistischer te maken, met TBotGT nemen ze dat allemaal weer weg.

Beter zo'n APC dan een echte tank.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...