Jump to content
Joriz

Tanks komen terug in The Ballad of Gay Tony!

Zojuist heeft GTAGames.nl uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de tank terug komt in Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In GTA4 waren tanks tot nu toe afwezig, maar met de tweede downloadbare content is het mogelijk om met een APC Tank (Armored personnel carrier) er lekker op los te schieten en alles te vernietigen.

gallery_1_5_20448.jpg

Nu hopen dat de APC tank in een missie voorkomt. Al is zeer waarschijnlijk dat de NOOSE er in rond rijdt en dat je tanks dus met veel moeite van de NOOSE kan af kan pakken.

Meer weten over The Ballad of Gay Tony? Bekijk de trailer die we gister online hebben gezet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Tank ziet er erg goed uit! Ik vind dat we gewoon moeten afwachten hoe het ingame is en dan pas gaan klagen inplaats van vooraf :tu: !

Ik vind The Ballad of the Gay Tony geweldig!

Ik heb The Lost and Damned al, maar deze download ik ook :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tank ziet er erg goed uit! Ik vind dat we gewoon moeten afwachten hoe het ingame is en dan pas gaan klagen inplaats van vooraf :tu: !

je weet nog nieteens of dat de APC word voor in game,je hebt meerdere soorten apc's :schater:

greets :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

je weet nog nieteens of dat de APC word voor in game,je hebt meerdere soorten apc's :schater:

hallo domie kijk eens op de voorige pagina daar staat in in de game

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hallo domie kijk eens op de voorige pagina daar staat in in de game

Thanks voor de backup :D.

Dus zoals ik al zei: Laten we gewoon afwachten voor dat we alles gaan afkraken :Y !

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het zeer spijtig om deze vraag te stellen (ik denk dat deze vraag al veel vaker gesteld is) : zou de episodes of liberty city ook op pc komen(want ik heb echt geen zin om voor alleen dat spel een xbox te kopen)

Als hij heel goed gaat op de op xbox live denk ik dat het spel op meerdere consoles uitkomt

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tatadada!!!

Een magazine is uitgelekt en zo ziet de tank, die dus eigenlijk een APC is, er dus uit:

DSC00128.jpg

DSC00129.jpg

mooi werk man ik wist namelijk niet hoe de tank er uit zag maar nu wel , good job ,

weet je ook uit welk tijdschrift hij komt :tu::tu::tu::tu::tu::D

oke, nu geloof ik het wel :)

ik vind het zeer spijtig om deze vraag te stellen (ik denk dat deze vraag al veel vaker gesteld is) : zou de episodes of liberty city ook op pc komen(want ik heb echt geen zin om voor alleen dat spel een xbox te kopen)

Als hij heel goed gaat op de op xbox live denk ik dat het spel op meerdere consoles uitkomt

of juist niet ;)

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die tank ziet er trouwens wel goed uit, nu is het onrealisme zoveel mogelijk gecamoufleerd(snap je hem, tank > camouflage :schater: )

Je kan hem toch ook gewoon krijgen met een carspawner?

of niet?

nee want hij zit niet standaard in het spel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt er meer en meer op dat 'The Ballad Of Gay Tony' vooral gemaakt is door te luisteren naar wat de GTA-ers allemaal misten in GTA IV. Een tank, parachutespringen, .. Wie weet nog tuningopties en het is helemaal te mooi.

Fingers crossed voor de PC. =D

Je kunt auto's tunen in 'The Ballad of Gay Tony'

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice game !!

Ik wil eigenlijk ook eens van jullie horen ..

zou ik een xBox 360 kopen of zou ik gewoon wachten tot het op PC komt ?!

Grtz .. Flàsh_TékSz

Het is nog niet zeker of het op de PC uit komt (al is het wel aannemelijk) en hjet ligt er maar net aan of je het geld hebt om een Xbox360+GTA IV+TBOGT te kopen, terwijl je misschien op je PC al gewoon GTA IV kan spelen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...