Kippetje123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Heey, ik las pas ergens iets over ze site van de fib (fbi). weet iemand hoe je daar ook alweer in moest komen?? thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Hier staat een volledige website met links. Misschien bedoel je deze? www.libertycitypolice.com www.whattheydonotwantyoutoknow.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Hij bedoelt www.Littlesupriceagent.com als je deze link intikt bij Gta IV krijg je 5 sterren wanted level. Omdat de Site: 'kindmodellen' vertoont Bewerkt: 6 september 2009 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 die site is grappig xD aleen op vice city na hb ik nog nooit een kind gezien in gta,ik denk dat dit de reden heeft dat rockstar gewoon weet dat er dan mensen zijn die die kinderen vermoorden... ook heb ik nooit omatjes gezien,aleen op het internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 die site is grappig xDaleen op vice city na hb ik nog nooit een kind gezien in gta,ik denk dat dit de reden heeft dat rockstar gewoon weet dat er dan mensen zijn die die kinderen vermoorden... ook heb ik nooit omatjes gezien,aleen op het internet Kindjes in GTA Vice City? hmm? En over die "omatjes"; die zitten wel in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 In Vice City Stories zit een kind, in geen andere GTA verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Hij bedoelt www.Littlesupriceagent.comals je deze link intikt bij Gta IV krijg je 5 sterren wanted level. Omdat de Site: 'kindmodellen' vertoont Correctie: Die site is www.littlelacysurprisepageant.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Hij bedoelt www.Littlesupriceagent.comals je deze link intikt bij Gta IV krijg je 5 sterren wanted level. Omdat de Site: 'kindmodellen' vertoont Correctie: Die site is www.littlelacysurprisepageant.com Owja dat kan waar zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 die site is grappig xDaleen op vice city na hb ik nog nooit een kind gezien in gta,ik denk dat dit de reden heeft dat rockstar gewoon weet dat er dan mensen zijn die die kinderen vermoorden... ook heb ik nooit omatjes gezien,aleen op het internet Zolang ik weet zit er in gta IV, SA en VC "omatjes. Je meot die site alleen proberen als lol wil hebben met de politie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 die site is grappig xDaleen op vice city na hb ik nog nooit een kind gezien in gta,ik denk dat dit de reden heeft dat rockstar gewoon weet dat er dan mensen zijn die die kinderen vermoorden... ook heb ik nooit omatjes gezien,aleen op het internet Zolang ik weet zit er in gta IV, SA en VC "omatjes. Je meot die site alleen proberen als lol wil hebben met de politie Maar zie je kind foto echt duidelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Maar zie je kind foto echt duidelijk? Ja, maar dat gebeurd in VCS . Kijk maar op WikiGTA: Mary-Beth Williams. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Maar zie je kind foto echt duidelijk? Ja, maar dat gebeurd in VCS . Kijk maar op WikiGTA: Mary-Beth Williams. maar, ik bedoel in IV van VCS wist ik het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Op de site littlelacysupricepagent.com zie je geen foto's van kinderen. Er is wel een link naar de database van de politie. EDIT: Screenshot toegevoegd & spelling fouten verbeterd Bewerkt: 9 september 2009 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2009 sorry dat ik zo laat reageer; was op vakantie maar bedankt Kippetje123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.