Jump to content

vraagje over ps3 40 gb en 80gb

Recommended Posts

Geplaatst:

beste forumleden :cya:

ik ben van plan een 2de hands ps3 te kopen op marktplaats

en er staan veel ps3 ops van 40 gb

ik zou willen weten wat het verschil is tussen 40 gb en 80 gb

en of de games zolas gta 4 evengoed spelen op een 40 gb als een 80 gb

alvast bedankt _O_

Vice

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou de goedkopere nemen. Als je veel HDD ruimte wilt kun je beter zelf een schijf kopen. Dan heb je meteen iets van 300GB (en het is best simpel in te bouwen).

Bewerkt: door DingeZ
Geplaatst:

Hoort niet echt thuis in dit forum lijkt me. Maar 80Gb is makkelijker te krijgen (zitten meestal in de aanbiedingen samen met 2 spellen bij Intertoys of Bart Smit ofzo). Qua spel maakt het niet veel uit, of beter gezegd zo goed als niks.

Geplaatst:

opzich ben ik niet van plan hem te kopen maar mijn wii ertegen te ruilen op marktplaats.nl

Geplaatst:
opzich ben ik niet van plan hem te kopen maar mijn wii ertegen te ruilen op marktplaats.nl

Wii tegen een PS3 ruilen??? niet echt een eerlijke ruil lijkt me. sowieso qua prijs. PS3 is altijd nog duurder dan een Wii

Geplaatst:

Wii tegen een PS3 ruilen??? niet echt een eerlijke ruil lijkt me. sowieso qua prijs. PS3 is altijd nog duurder dan een Wii

Mwa misschien als je wat bijbetaald.

Geplaatst:
Mwa misschien als je wat bijbetaald.

Jah ok, maar wie wil z'n PS3 ruilen tegen een Wii??? Ook al krijg je geld toe.

Zal m'n Xbox ook nooit ruilen tegen een Wii. (wat moet je ermee?)

Geplaatst:

xbox is wel minder waard dan een ps3..

ik denk eerlijk gezegt dat de mensen die de ps3 verkopen cash willen zien en geen wii, of je zou er aardig wat geld bij moeten doen..

Geplaatst:
xbox is wel minder waard dan een ps3..

ik denk eerlijk gezegt dat de mensen die de ps3 verkopen cash willen zien en geen wii, of je zou er aardig wat geld bij moeten doen..

Xbox is idd minder waard, simpelweg omdat hij goedkoper is. :7 Aan kwaliteit is geen verschil te zien. Het is maar wat je wilt. En dat is ook een keuze die je maakt. Ga je hardcore, of wil je zwiepen?

Daarom zullen ook weinig mensen een PS3 gaan verkopen aangezien hardcore mensen meer verstand van games hebben.

Geplaatst:

40 GB is eerder verschenen dan de 80 gb. Volgens mij was de 80 gb met de koeling al wat verbeterd wat ik eens ergens heb gelezen. Kan natuurlijk ook onzin zijn.

Geplaatst:

Ik zou zeker voor de 80GB gaan. Ik heb zelf een 60GB versie, maar door alle upgrades en patches van elke game loopt je PS3 aardig snel vol. Sommige games moeten ook eerst namelijk hun content op de PS3 opslaan zodat ze sneller werken. Wanneer je er dan nog films en muziek op wilt zetten, loopt hij erg snel vol. Dus ik denk dat je wel spijt krijgt als je de 40GB kiest. Of je moet de 40GB kopen en een nieuwe HD van 200GB erin zetten bijvoorbeeld. Dat is misschien nog wel een beter plan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...