Wienish Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Heyhey, ten eerste wil ik wel even kwijt dat ik niet weet of het hier goed staat, ik ben namelijk niet zo iemand die alles weet van de pc enzo, maar dit lijkt me wel een vraag waarop jullie een antwoord hebben. Ik hoorde gister van een maat van mij dat je GTA San Andreas kan downloaden op een bepaalde manier (via een programma wat ik ook heb). Ik heb even gauw naar mijn C-schijf gekeken en daar kan ik nog 47GB op kwijt, en die maat vertelde mij dat GTA San Andreas 4GB in beslag neemt. Mijn vraag is of ik (als ik GTA SA downloaden ga) het ook nog normaal kan spelen zodra ik het heb. Ik heb Windows XP Professional (SP2 ofzoiets), en mijn pc is al een flink aantal jaren oud. Ik weet niet precies waar ik alles van specs kan terugvinden, dus als jullie daar meer over willen weten moet je me ook even aanwijzen hoe ik 't zie. Alvast bedankt!! De groeten van de Wienish.
.Senne Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Je wil GTA SA downloaden, illegaal? Aniewee, voor je systeemspecs kijk je gewoon even bij Flitskikker Infotool en plak hier de BB-code.
haai Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Zeg dan gewoon dat je het gaat kopen Nu komt er een dom slotje op.
Thundercover Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Sorry, maar als je San Andreas wilt gaan downloaden, kan je van ons geen verdere hulp verwachten. Koop het gewoon in de winkel en je hebt - als je over de juiste systeemeisen beschikt - nergens problemen mee. Topic locked.
Recommended Posts