Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zal het lijstje niet gebruiken, aangezien het maar een kleine aanvraag is.

Ik wil m'n signature (ja die hieronder) in de stijl van het The ballad of gay tony logo hebben, dus gewoon in die stijl, ik hoop dat je het snapt.

Afmetingen moeten hetzelfde blijven zoals m'n gewone signature.

Bedankt.

>>> Door Jay;: Gezien je aanvraag voltooid is, gooi ik hem dicht. De volgende keer met een lijstje graag.<<<

Geplaatst:

Misschien had je toch beter een lijstje kunnen maken, met een voorbeeld, maar goed. Mij lijkt het wel leuk, dus ik ga aan de slag. :)

Geplaatst:
Misschien had je toch beter een lijstje kunnen maken, met een voorbeeld, maar goed. Mij lijkt het wel leuk, dus ik ga aan de slag. :)

Ahh, Tom, m'n favoriete Consigliere.

Bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt Tom, ik zal em' zeker gebruiken (niet hier, hijw as voor Facepunch :puh:, maar bedankt!)

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

misschien een beetje off-topic maar hoe krijgen jullie dat voor elkaar dat met die kleuren en dat spiegelende gedeelte onderop mag ik misschien de tutorial hebben als jullie die daarmee maken?

Geplaatst: (bewerkt)

Het spiegelende effect krijg je als volgt:

Je dupliceert de laag (CTRL+J), vervolgens ga je naar Bewerken->Transformatie->Horizontaal omdraaien (Edit->Transform->Flip Horizontal). Dan zet je hem op de juiste plek (dus een stukje naar beneden). Daarna kun je nog de Dekking (Opacity) wat lager zetten tot je het juiste effect hebt. Succes! :)

Edit: Ook kun je er nog een een vervaging aan toe passen. Dit doe je als volgt:

Filter->Vervagen->Bewegingsonscherpte (Filter->Blur->Motion Blur). Bij de laatste kun je ook een ander kiezen, is maar net wat je zelf wilt. Ik zou zeggen, probeer het eens. :)

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

dankjewel maar nu heb ik nog 1 vraag hoe krijg je dat met die kleur voor elkaar??

Geplaatst:
dankjewel maar nu heb ik nog 1 vraag hoe krijg je dat met die kleur voor elkaar??

Gradient (Blending Options)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...