greyfox_ninja Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Hallo mensen kep net san andreas gekocht bij dixon in wc woensenl ( eindhoven ) en ik ga hem zo testen. RECLAME RECLAME RECLAME --> ga is naar Gameorder daar heb je hem goedkoper en dan help je ook nog is GTAgames.nl! Bewerkt: 8 juni 2005 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 goed man maar Dixons is meestal duurder dan andere winkels (5 euro ofzo) mischien deze x niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) volgens mij heb je gelijk op de dixons site staat het ook maar ik heb em al gepreorderd dan krijg ik hem meschien morgen ofzo ook al Bewerkt: 8 juni 2005 door C-J_Redman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hallo mensen kep net san andreas gekocht bij dixon in wc woensenl ( eindhoven ) Gister nog niet ... Hoogstwaarschijnlijk heb ik hem morgen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dan heb ik hem morgen ook hopelijk ik heb hem alleen afgelopen zaterdag bestelt gepreorderd ik hoop dat dat wat uitmaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 neeeeee nonde nonde knetters ik wilde vandaag nog gaan maar ben t vergete morge hebbe ze m zeker niet meer :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik haal heb vrijdag voor 7 euro korting wacht ik liever ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 goed man maar Dixons is meestal duurder dan andere winkels (5 euro ofzo) mischien deze x niet. Dixons is niet duurder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 goed man maar Dixons is meestal duurder dan andere winkels (5 euro ofzo) mischien deze x niet. Dixons is niet duurder Exabyte srry maar , Dixons is soms duurder dan andere winkels. ik bedoel ook nie alle games. ik heb ook games + pc aparaten gekocht van Dixons.! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Hallo mensen kep net san andreas gekocht bij dixon in wc woensenl ( eindhoven )en ik ga hem zo testen. RECLAME RECLAME RECLAME --> ga is naar Gameorder daar heb je hem goedkoper en dan help je ook nog is GTAgames.nl! *** link verwijderd hier is die nog goedkoper dan die gameorder 39,99 pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Bewerkt: 8 juni 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik heb hem ook! van de v en d, en het leuke is, het boekje wat er bij zit is totaal nederlands! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erik_Energy Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 O ik dacht dat hij op 10 juni pas verkocht mocht worden, kep um al besteld, ga hem vrijdag halen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jah gamevillageshop is inderdaar zeer goedkoop daar haal ik meestal mijn spellen weg. maar ik haal heb nu bij pre-order weg wel duurder maar er gaat geld naar gtagames daarom doe ik het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik bel morgen wel ff naar dyn*b*te heen en dan vraag ik wel of ze hem al hebben liggen ( heb hem namelijk daar besteld ).... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erik_Energy Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 zit er een bederlandse handleiding bij??? zou wel meesterlijk zijn! :o :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.