Erik_Energy Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 soory lui! ik bedoel natuurlijk Nederlandse he! :unsure: mijn fout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Reken er maar niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik heb hem ook! van de v en d, en het leuke is, het boekje wat er bij zit is totaal nederlands! blijkbaar wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dat zal tog wel en als dat niet zo is dan kunnen we tog ook wel engels lezen of niet? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jah dat is heel erg vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik hoop dan dat het niet zo verne*kt vertaald is , Met engels heb ik zelf geen problemen mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hoe moeten we dit geloven. Als het echt is mag je wel screens posten. Want ik geloof er namelijk geen hol van <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 nee ik ook niet het zou wel vet zijn als het er in het nederlands komt die handleiding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 heb je overigens ook die spulle die op die foto van Bart Smit zaten? (ander topic als je niet snapt wat ik bedoel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik denk het wel hé ze zullen het er overal wel bij doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 nee hoor bij sa voor de ps2 kreeg je maar bij 1 winkel iets erbij ik weet alleen niet meer welke dat was. net als bij battlefield 2 als je hem bij een bepaalde winkel koopt krijg je er een battlefield 2 zippo bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jah, het is echt nederlands, goed vertaalt, en neej, kan geen screen maken, kijk vrijdag maar! die foto van bart smit is nep ( naja, de info erbij dan ) , want daar is alles in het engels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 we zien vrijdag wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik vlieg morgen naar dixons bedankt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 vliegen nog wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.