Jump to content

MENSEN IK HEB HEM EN ALS JE SLIM BENT JULLIE OOK

greyfox_ninja

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

9

• Sven88

4

• Thunder2005

4

• Simsfan88

3

Top Posters In This Topic

Hier in Hoorn (Noord-Holland) hebben ze hem nog steeds niet in de verkoop ook Dixons en V&D niet (ook niet als je er naar vraagd)

Dixons hier heeft hem wel binnen, maar er staat een hoge boete op verkopen voor de release datum.

Bij de PS2 release verkochten ze ook eerder, maar dat was blijkbaar omdat R* daar toestemming voor gaf.

Misschien vandaag ook, dan wordt ik gebeld door Dixons. Intertoys krijgt hem waarschijnlijk vandaag, en die verkopen gewoon, dus als die daar binnen is, wordt ik ook gebeld :lol:

Deze methode werkt wel, ik had hem bij de PS2 release ook gewoon bij 4 winkels klaar laten leggen, en ben hem gaan halen bij de winkel die hem het eerste verkocht.

Delen op andere websites

Dixons hier heeft hem wel binnen, maar er staat een hoge boete op verkopen voor de release datum.

Je hebt hem dus nog niet? Jammer van dat.

Bij de PS2 release verkochten ze ook eerder, maar dat was blijkbaar omdat R* daar toestemming voor gaf.

Dan vraag ik me af waarom ze nu geen toestemming voor de PC geven. Dit zal zeer goed verkopen. Maar ik heb em toch al en ik ben er ontzettend tevreden mee.!

Delen op andere websites

--> ga is naar Gameorder daar heb je hem goedkoper en dan help je ook nog is GTAgames.nl!

Ik snap niet waarom een helebel mensen dat denken, ik wou hem ook daar bestellen en hij was 45 euro, daar kwam nog 5,50 euro verzendkosten bij, dus je bent werkelijk niks goedkoper uit dan bij de meeste adere online winkels, of mis ik nou iets?

Delen op andere websites

--> ga is naar Gameorder daar heb je hem goedkoper en dan help je ook nog is GTAgames.nl!

Ik snap niet waarom een helebel mensen dat denken, ik wou hem ook daar bestellen en hij was 45 euro, daar kwam nog 5,50 euro verzendkosten bij, dus je bent werkelijk niks goedkoper uit dan bij de meeste adere online winkels, of mis ik nou iets?

Dat heeft een moderator gedaan, omdat de topic maker reclame maakte ;)

Delen op andere websites

QUOTE (iemand @ Jun 9 2005, 10:20 AM)

Hier in Hoorn (Noord-Holland) hebben ze hem nog steeds niet in de verkoop ook Dixons en V&D niet (ook niet als je er naar vraagd)

Misschien vandaag ook, dan wordt ik gebeld door Dixons. Intertoys krijgt hem waarschijnlijk vandaag, en die verkopen gewoon, dus als die daar binnen is, wordt ik ook gebeld

Deze methode werkt wel, ik had hem bij de PS2 release ook gewoon bij 4 winkels klaar laten leggen, en ben hem gaan halen bij de winkel die hem het eerste verkocht.

en waarom staat op de dixons site dat ze hem op voorraad hebbe

U krijgt 59 Air Miles

Grand Theft Auto San Andreas (Xbox)

59,99 Art.nr. SW04884

3 steden om te verkennen zonder laadtijden

Deze game is 5x groter dan Grand Theft Auto; Vice City

Ontdek het tussenliggende platteland, de bossen en woestijn

Let op wat CJ eet, overgewicht komt je conditie niet ten goede

Ga naar de kapper

Koop kleiding en zorg dat je er bijloopt zoals jij dat wil

Talloze nieuwe voertuigen quads, crossfietsen, tractoren etc

investeer geld in onroerend goed

doe driveby's met 4 personen in 1 auto

Vijf jaar geleden is Carl Johnson (CJ) ontsnapt aan het zware leven in Los Santos, San Andreas...

Een stad die geterroriseerd wordt door rivaliserende bendes, drugs en corruptie. Carl moet terugkeren naar huis. Zijn moeder is vermoord en zijn familie dreigt uit elkaar te vallen. Ook zijn jeugdvrienden zijn op het verkeerde pad. Als Carl terugkeert, wordt hij er door lokale politieagenten ingeluisd en beschuldigd van moord. CJ dient de hele staat San Andreas te doorkruizen om zo weer controle over de straten te krijgen.

Dit artikel is uit voorraad leverbaar.

Bestelopties Grand Theft Auto San Andreas:

Aantal:

:o :o :o :o

Delen op andere websites

Heb 'em... Rotterdam-Zuid op de Beyerlandselaan... meer zeg ik nie!

Greetz... SW

Please zeg dan niks.

Vindt het erg flauw gedoe. Je kan heus wel zeggen welke winkel

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

hehe ik was vanmiddag de eerste die hem kocht in Rotterdam bij de Dixons.... hij zei eerst dat hij hem niet had. Nouja, wel had maar niet mocht verkopen. Dus ik verder richting de bart smit, komt die verkoper naar me toegerend. "heee wacht even. ik heb net een meeltje gehad... we mogen hem nu wel verkopen."

Ik dacht.. nou ok dan maar ;) omdat ie zo achter me aan gerend was :puh:

[-Spider-]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...