iemand Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Hier in Hoorn (Noord-Holland) hebben ze hem nog steeds niet in de verkoop ook Dixons en V&D niet (ook niet als je er naar vraagd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Hier in Hoorn (Noord-Holland) hebben ze hem nog steeds niet in de verkoop ook Dixons en V&D niet (ook niet als je er naar vraagd) Dixons hier heeft hem wel binnen, maar er staat een hoge boete op verkopen voor de release datum. Bij de PS2 release verkochten ze ook eerder, maar dat was blijkbaar omdat R* daar toestemming voor gaf. Misschien vandaag ook, dan wordt ik gebeld door Dixons. Intertoys krijgt hem waarschijnlijk vandaag, en die verkopen gewoon, dus als die daar binnen is, wordt ik ook gebeld :lol: Deze methode werkt wel, ik had hem bij de PS2 release ook gewoon bij 4 winkels klaar laten leggen, en ben hem gaan halen bij de winkel die hem het eerste verkocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Dixons hier heeft hem wel binnen, maar er staat een hoge boete op verkopen voor de release datum. Je hebt hem dus nog niet? Jammer van dat. Bij de PS2 release verkochten ze ook eerder, maar dat was blijkbaar omdat R* daar toestemming voor gaf. Dan vraag ik me af waarom ze nu geen toestemming voor de PC geven. Dit zal zeer goed verkopen. Maar ik heb em toch al en ik ben er ontzettend tevreden mee.! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 --> ga is naar Gameorder daar heb je hem goedkoper en dan help je ook nog is GTAgames.nl! Ik snap niet waarom een helebel mensen dat denken, ik wou hem ook daar bestellen en hij was 45 euro, daar kwam nog 5,50 euro verzendkosten bij, dus je bent werkelijk niks goedkoper uit dan bij de meeste adere online winkels, of mis ik nou iets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loerelau Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Bart Smit, Amsterdam Kalverstraat heeft hem gewoon in het schap liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 --> ga is naar Gameorder daar heb je hem goedkoper en dan help je ook nog is GTAgames.nl! Ik snap niet waarom een helebel mensen dat denken, ik wou hem ook daar bestellen en hij was 45 euro, daar kwam nog 5,50 euro verzendkosten bij, dus je bent werkelijk niks goedkoper uit dan bij de meeste adere online winkels, of mis ik nou iets? Dat heeft een moderator gedaan, omdat de topic maker reclame maakte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coene Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 QUOTE (iemand @ Jun 9 2005, 10:20 AM) Hier in Hoorn (Noord-Holland) hebben ze hem nog steeds niet in de verkoop ook Dixons en V&D niet (ook niet als je er naar vraagd) Dixons hier heeft hem wel binnen, maar er staat een hoge boete op verkopen voor de release datum. Bij de PS2 release verkochten ze ook eerder, maar dat was blijkbaar omdat R* daar toestemming voor gaf. Misschien vandaag ook, dan wordt ik gebeld door Dixons. Intertoys krijgt hem waarschijnlijk vandaag, en die verkopen gewoon, dus als die daar binnen is, wordt ik ook gebeld Deze methode werkt wel, ik had hem bij de PS2 release ook gewoon bij 4 winkels klaar laten leggen, en ben hem gaan halen bij de winkel die hem het eerste verkocht. en waarom staat op de dixons site dat ze hem op voorraad hebbe U krijgt 59 Air Miles Grand Theft Auto San Andreas (Xbox) 59,99 Art.nr. SW04884 3 steden om te verkennen zonder laadtijden Deze game is 5x groter dan Grand Theft Auto; Vice City Ontdek het tussenliggende platteland, de bossen en woestijn Let op wat CJ eet, overgewicht komt je conditie niet ten goede Ga naar de kapper Koop kleiding en zorg dat je er bijloopt zoals jij dat wil Talloze nieuwe voertuigen quads, crossfietsen, tractoren etc investeer geld in onroerend goed doe driveby's met 4 personen in 1 auto Vijf jaar geleden is Carl Johnson (CJ) ontsnapt aan het zware leven in Los Santos, San Andreas... Een stad die geterroriseerd wordt door rivaliserende bendes, drugs en corruptie. Carl moet terugkeren naar huis. Zijn moeder is vermoord en zijn familie dreigt uit elkaar te vallen. Ook zijn jeugdvrienden zijn op het verkeerde pad. Als Carl terugkeert, wordt hij er door lokale politieagenten ingeluisd en beschuldigd van moord. CJ dient de hele staat San Andreas te doorkruizen om zo weer controle over de straten te krijgen. Dit artikel is uit voorraad leverbaar. Bestelopties Grand Theft Auto San Andreas: Aantal: :o :o :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Se7en heeft em nu wel, werdt helemaal gek op msn :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik wou net zeggen jasza. Ik ga vandaag maar is vriendelijk bij me oma langs. Kijken of ik nog wat geld kan bemachtigen. Daar zijn oma's voor :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Mijn oma betaalt mijn spel om een of andere reden Maar ja das wel beters of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Heb 'em... Rotterdam-Zuid op de Beyerlandselaan... meer zeg ik nie! Greetz... SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) Heb 'em... Rotterdam-Zuid op de Beyerlandselaan... meer zeg ik nie!Greetz... SW Please zeg dan niks. Vindt het erg flauw gedoe. Je kan heus wel zeggen welke winkel Bewerkt: 9 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 In Dordrecht zijn alleen Intertoys en Dixons aan de verkoop begonnen. R* heeft officieel toestemming gegeven voor de Europese release. Ben gelijk screenshots gaan maken die je nú kan vinden op dé Nederlandse Grand Theft Auto website!! Screenshots -> PC Screenshots door GTAGames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Bedankt voor de screenshots Se7en !! Hoe kunnen wij die zelf toevoegen? Zoiets staat op de homepage... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 hehe ik was vanmiddag de eerste die hem kocht in Rotterdam bij de Dixons.... hij zei eerst dat hij hem niet had. Nouja, wel had maar niet mocht verkopen. Dus ik verder richting de bart smit, komt die verkoper naar me toegerend. "heee wacht even. ik heb net een meeltje gehad... we mogen hem nu wel verkopen." Ik dacht.. nou ok dan maar omdat ie zo achter me aan gerend was [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.