Ahiraz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 hahahahaah , zeker goed ik gaa 'm zometeen kopen , krijg 'm niet mee omdat ik geen ID bij me heb en ik ben geen 18 slappe gezeik , moet ik iemand meenemen die het wel is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 is het alleeen in eindhoven of overal?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 best wel naaierig dat ze je hem niet mee geven :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Heb 'em... Rotterdam-Zuid op de Beyerlandselaan... meer zeg ik nie!Greetz... SW Please zeg dan niks. Vindt het erg flauw gedoe. Je kan heus wel zeggen welke winkel Wel er zijn 2 winkels op de Beyerlandselaan in R'dam-Zuid waar je games-software kan kopen. Eigenlijk maar 1tje want die ander zit nog op de Groene Hilledijk net aan de overzijde. Al met al niet echt moeilijk om er achter te komen waar je wezen moet, aangezien dit ook nogeens in de Dixons-topic plaatsvind!!! Beetje moeite doen kan geen kwaad, heb ik ook gedaan, was niet mijn eerste winkel in mijn zoektocht. Maar het feit of het wel legaal is dat deze winkel voor de verkoopdatum verkoopt weerhield me ervan om een naam te noemen. Maar morgen hoef je nie meer naar de Beyerlandselaan, kun je em overal kopen! Groetjes SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 en ik moet weer wachten op morge :angry: tot die eindelijk bezorgd word <_< best bale dat ik um ge pree-orderd heb anders had ik um al gehad :unsure: Greetz from H'dam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik ook tot morgen maar jah maakt mij niet zo veel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik heb hem vandaag ook al gehaald.. hij lag zelfs al helemaal uitgestald in de winkel. btw de MusicStore Harderwijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 vet vet veel hebben hem al ik krijg hem morghen pas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 <_< Ik dacht ook slim te zijn om hem te preorderen zodat ik hem misschien eerder zou hebben maar ja ik heb hem morgen wel denk ik. :unsure: Hoop ik :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Even voor de duidelijkheid: Rockstar heeft om half 1 Nederlandse tijd toestemming gegeven voor de Europese Release. Geen enkele winkel verkocht vanaf die tijd de game dus illegaal. Dit ging hetzelfde als met de release van SA op de PS2, toen had R* ook toestemming gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.