Jump to content

GTA IV - Motorbike fails (720p)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mede-forummers!

Ik heb vanmiddag gewerkt aan een nieuw GTA IV filmpje. En deze heb ik net afgerond en geupload.

Hier het resultaat:

PS.

HD kijken aangeraden ;)

EDIT: Wat betreft die kleine haperingen. Mijn CPU is vermoedelijk de boosdoener. Binnenkort pomp ik m'n pc op en dan zal ik er waarschijnlijk geen last meer van hebben.

Bewerkt: door WaRioRZ
Hey mede-forummers!

Ik heb vanmiddag gewerkt aan een nieuw GTA IV filmpje. En deze heb ik net afgerond en geupload.

Hier het resultaat:

*code*

PS.

HD kijken aangeraden ;)

Wij GTAForummers kennen een bepaalde code voor Youtubefilmpjes :) Deze luidt helaas iets anders dan jij hem opsteld.

Jij doet namelijk de hele url, wat niet de bedoeling is. Het gene wat je moet duwen in de code is alleen wat er na "watch?v=" inde url komt, in dit geval "KpR2g8zRC6I"

dan krijg je dit:

[youtube]KpR2g8zRC6I[/youtube]

Ontopic: Niet slecht, alleen jammer dat veel beelden in de schaduw genomen zijn, waardoor het onduidelijk wordt. En jammer dat het op sommige momenten lijkt te haperen (het filmpje)

Bewerkt: door Wienish

[youtube]KpR2g8zRC6I[/youtube]

Zo werkt ie wel. :)

Nu even het filmpje kijken. :puh:

Edit: veul te laat.

Maar goed: over het filmpje. Op zich erg leuk, al vind ik sommige scènes nogal random. Er zijn natuurlijk wel leuke stukken bij, zoals die crash op de politiewagen en waar je op de luchthaven in dat rondje vloog. :Y

Bewerkt: door senneken
Maar goed: over het filmpje. Op zich erg leuk, al vind ik sommige scènes nogal random. Er zijn natuurlijk wel leuke stukken bij, zoals die crash op de politiewagen en waar je op de luchthaven in dat rondje vloog. :Y

Dat donkere, komt door het cinema effect in de editor. Als je hem gewoon fullscreen in HD kijkt, heb je er geen last van hoor ;)

PS. Bedankt Wienish ;) las het ook gewoon verkeerd

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:

Ik vind 'm echt vet. Misschien moet je iets meer van de storyline spelen, zo kun ook naar de skateparken gaan. Daar kun je pas echte Fails maken.

Geplaatst:

Haha, heel leuk filmpje. 2 Hele droge momenten vond ik 1:31/32 en 1:37. Je rolt het scherm in en er ook weer, met dezelfde rotvaart uit :puh: Ook gaaf is 1:17, dat een stunt je wél lukt.

Geplaatst:

Erg leuk, hoge :schater: -factor! Jammer van de muziek, maar dat zal wel aan mijn smaak liggen! ^_^

Vooral die actie om op die tankwagen te schieten en vervolgens zelf in de hens te vliegen kon ik erg waarderen! :D

Geplaatst:
Erg leuk, hoge :schater: -factor! Jammer van de muziek, maar dat zal wel aan mijn smaak liggen! ^_^

Vooral die actie om op die tankwagen te schieten en vervolgens zelf in de hens te vliegen kon ik erg waarderen! :D

Tsjah, de muziek, dat is een beetje vervelend. De GTA IV video editor beschikt enkel over de muziek ingame. Ik denk dat als ik met de V2.0 ga beginnen (en dat is zeer binnenkort :puh:). Dat ik er dan later andere muziek onder zet. Ook zal ik dan gebruik maken van de tips die ik heb gekregen. Bedankt daarvoor, en voor alle andere positieve reacties ;)

Geplaatst:

Leuk en goed filmpje! :tu: Alleen de muziek vind ik niet erg bij het filmpje passen, ik zou een heel dom en blij muziekje

erachter plakken. Ik vind de camerastandpunten ook wel goed gedaan, ik baal dat ik dat niet kan op mijn XBOX 360. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...