Barcelonagek Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) he wie heeft deze game ook ? en wat vinden jullie ervan? ik denk dat het echt een spel is voor de echte liefhebber en niet voor de mensen die zo van een beetje racen houden want dan koop je toch een bekender racespel verwacht ik.en dit is ook amerikaans spel en dit is niet in europa ook. laat even wat horen, MVG, barca Nascar 09 Ontwikkelaar EA-Sports Uitgever EA-Sports Genre Racing Platforms PS3,Xbox350,pc,PS2 Aantal spelers 1 player, Network 2-14 players Demo Nee Bewerkt: 3 september 2009 door Barcelonagek Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Volgens mij is dit echt zo ongelooflijk saai. Alleen maar naar links. Niks voor mij. Typisch Amerikaans. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 wist neit eens dat deze spellen nog gemaakt werden, mij lijkt hij iig wel grappig, close racing, dat het alleen naar links is maakt het echt neit minder saai, dat vergt veel meer concentratie. Die nascar spellen zijn echt vna die spellen waarbij je meot opletten door de close racing erin. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 nou ik heb het spel omdat ik er wel van houd maar het is geen spel dat je dagelijks als je hem net heb. Maar het is zeker een spel die de moeite waard is als je echt van racen houd. En het vergt echt heel veel concentratie.Je rijdt dan 22 of meer ligt beetje aan de baan en wat je instelt. Maar ja je rijdt 9 van de 10 keer pure rondjes.Maar ook het zijn niet altijd precieze rondjes want de ene bocht moet je weer anders nemen als de ander. En je rijd achter elkaar en het is moeilijk inhalen want je mag niet iemand van de baan afbeuken of als afzetje gebruiken. En ik had eerst heel veel moeite met de regels te leren want die had ik niet direct door. Maar ik ben benieuwd of iemand het spel ook heeft en wat hij ervan vind ? en of hij misschien weet hoe online allemaal werkt en of hij samen keertje wil rijden. Grootste minpunt van het spel vind ik dat ik niet met mijn vriend kan samen racen het spel is dus niet voor 2 players. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Lijkt me op zich een grappig spel. In Gran Turismo 5 Pologue zat ik ook vaak op de Daytona Speedway (ovaal vormige baan). Lekkere simpele baan maar je kan er wel lekker hard racen. En zoals Barcelonagek al zegt moet je elke bocht goed nemen, want die gasten zitten gewoon achter je te bumper kleven. Één stuurfoutje en je bent je koppositie kwijt, dus dat maakt een ovaal-circuit wel spannend. Zit er trouwens ook een schademodel in? Zodat je lekker hard kan crashen, of zit dat er niet in? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 ik heb het spel,maar het licht achterin mijn kast want ik vond het niet zo'n goede game. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Het ziet er wel leuk uit, terwijl de andere negatief vinden. Even downloaden, en testen. Reageren
Wienish Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik denk dat deze vorm van racen indrukwekkender is dan de bochtencircuits zoals wij Europeanen het gewend zijn. Hier kun je met Formule 1 vaak al raden hoe hoog Ferrari wel niet gaat finishen, en wanneer de eerste Nederlander over de streep komt. Het gaat meer om de auto dan om tactiek. Bij Nascar is het zo dat de motoren volgens mij niet zo extreem verschillen, en het feit dat het in principe gewoon raceuitvoeringen zijn van straatauto's (niet verkeerd opvatten aub) geeft de racerij weer een andere sfeer. Ik heb Nascar 09 niet, maar ik wil hem zeker binnenkort gaan halen. Bij Nascar komt er volgens mij meer tactiek bij kijken. Je kan altijd wel zeggen "ohh, het is een simpel rondje", maar dat maakt het juist des te spannender. Door de vele rondes kunnen mensen die zich té erg focussen op hetgene wat voor zich bevindt de tel kwijtraken, wat fouten veroorzaakt, terwijl als je niet goed genoeg oplet, je juist te pletter slaat tegen de wand, met alle gevolgen van dien. Er zal wel gedacht worden van "Ohh, als je wiltinhalen moet je korte bochten nemen", maar dan moet je weer rekening houden met dat je niet te laat gaat remmen, of te hard rijdt, of de bocht juist té scherp neemt (de weg ligt niet plat __, maar meer _/, waarbij over het /-gedeelte gereden wordt, als de auto zich opdeelt over binnenstuk (_) en buitenkant (/) is controleverlies makkelijk bereikt). Er wordt vaak gezegd dat je buitenom makkelijker langskan, en ik hoop dat dit ook zo in het spel deels verwerkt is.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.