Mevin Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Hallo, Ik ben opzoek naar een Converteerprogramma waarje .avi bestanden in .mp4 kan veranderen, ik heb al 2 programma's ervoor alleen die werken bij mij voor geen meter (PSP Video 9 en PSP Video Express) Heeft iemand hier al een programma voor/weet iemand een programma hiervoor? Mevin Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Ik weet niet of je al een van onderstaande programma's heb gebruikt? (Check de site even). Vroeger gebruikte ik altijd PSP Video 9, maar dat programma werkte ook nooit helemaal soepel want soms zag hij mijn PSP niet. PSP Video Converter 4Movy PSP MV4 Converter Bewerkt: 3 september 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Mevin Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik weet niet of je al een van onderstaande programma's heb gebruikt? (Check de site even). Vroeger gebruikte ik altijd PSP Video 9, maar dat programma werkte ook nooit helemaal soepel want soms zag hij mijn PSP niet. PSP Video Converter 4Movy PSP MP4 Converter Oké bedankt voor de links de (4Movy link doet het trouwens niet bij mij) Ik doe het met de PSP MP4 Converter ik weet nog niet of het daarmee gaat lukken Reageren
Wickedmen Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 voor goede kwaliteit kan je ook dit gebruiken any video converter free Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.