Shotz Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik zelf denk dat Mike Torino. Hij weet wat tenpenny uitvoert en hij heeft connectie's om Sweat uit de gevangenis te haalen. Verder heeft zijn missie's meestal iets te maken met spione of iets dergelijk. Wat denken jullie? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Carl Johnson aangezien hij op het eind zowat alles bezit. Bewerkt: 3 september 2009 door Mr. Sugo Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik denk tenpenny tot aan de missie riot daarna CJ Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 tony montana de burgermeester van LV ? de burgermeester van LS ? de burgermeester van SF ? Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) ik denk niet dat SA een burgemeester heeft en wie is die Toney Montana Bewerkt: 3 september 2009 door boostboy Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Dat heeft ie zeker wel. Maar als je kijkt naar de gangs, dan is de machtigste Wuzie denk ik, en dan voor de overheid is het Mike Toreno. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 eigelijk kan het iedereen van de personages zijn he je weet nooit Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 op da straat is het CJ in de regering is het toreno Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 salvatore leone maakt ook wel een goeie kans Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik denk tot en met de Badlands dat dat Tenpennt is. In SF is dat woozie, cesar en CJ Desert is dat toreno LV is dat woozie en salvatore Return to LS zijn dat Big Smoke en tenpenny Na de verhaallijn zijn dat Woozie, CJ, Sweet, Ceasar en Madd dogg Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik denk tot en met de Badlands dat dat Tenpennt is.In SF is dat woozie, cesar en CJ Desert is dat toreno LV is dat woozie en salvatore Return to LS zijn dat Big Smoke en tenpenny Na de verhaallijn zijn dat Woozie, CJ, Sweet, Ceasar en Madd dogg ceasar niet en madd dogg ook niet ceaser is maar een straat jongetje vind ik en madd dogg is een rapper geen G Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 salvatore leone maakt ook wel een goeie kans die komt 4-5 keer voor in SA Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ja maar hij is wel een van de machtigste personen van GTA Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 je berooft hem in de missie 'breaking the ban at Caligulas' dus is ie niet meer zo machtig he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.