Nissan Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik denk toch wel CJ. Hij bezit grondgebied in alle uithoeken van San Andreas, heeft de machtigste Gang, heeft de Triads en Los Varios Aztecas als vrienden. Kortom, CJ has got the power . Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik denk toch wel CJ. Hij bezit grondgebied in alle uithoeken van San Andreas, heeft de machtigste Gang, heeft de Triads en Los Varios Aztecas als vrienden. Kortom, CJ has got the power . Totaal mee eens ! Natuurlijk gaan er wel weer mensen zijn die dat niet zo vinden , maar ja . Maar in de vraag zou ook beter staan wanneer . Want jij praat nu over het einde , terwijl iemand anders over het begin kan praten Reageren
guib Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik denk toch wel CJ. Hij bezit grondgebied in alle uithoeken van San Andreas, heeft de machtigste Gang, heeft de Triads en Los Varios Aztecas als vrienden. Kortom, CJ has got the power . als cj zo een goede gang heeft, heeft sweet dat ook, dus Sweet is dan ook de machtigste Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Maar hij heeft de vrienden niet Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Salvatore Leone? Je zegt beter waarom je dat vind . Maar ik denk nog altijd CJ Reageren
DutchGHOST Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Salvatore Leone? Je zegt beter waarom je dat vind . Maar ik denk nog altijd CJ Nu ik er over nadenk is Salvatore meer van Liberty city dus hij teld niet mee. Ja ik denk nu ook Cj Reageren
Ghosty Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Mike Toreno. Hij weet alles, kan alles wat hij niet weet te weten komen. En is op alle gebieden onschendbaar. CJ zou hem niet aankunnen, kijk maar naar Toreno's last Flight. CJ probeert wel, en denkt ook succes te hebben, maar het is eigenlijk een grote faillure. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Eindelijk iemand die het door heeft.. Toreno heeft echt de touwtjes in handen als je het mij vraagt. CJ mag dan wel samen met Sweet en andere vrienden in de criminaliteit machtig zijn, maar in de missies voor Toreno blijkt toch echt wel dat CJ het onderspit delft tegen Toreno. Toreno weet hem telkens te verassen en hem opdrachten op te leggen die CJ niet weigerd.. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Eindelijk iemand die het door heeft.. Toreno heeft echt de touwtjes in handen als je het mij vraagt. CJ mag dan wel samen met Sweet en andere vrienden in de criminaliteit machtig zijn, maar in de missies voor Toreno blijkt toch echt wel dat CJ het onderspit delft tegen Toreno. Toreno weet hem telkens te verassen en hem opdrachten op te leggen die CJ niet weigerd.. Wel , waarom doe Toreno dan niet alle missie zelf ? Als hij toch 'DE' man is en CJ moet onderspit delven ? Reageren
GTAJoel Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Blijkbaar hoeft dat dus niet omdat CJ dat voor hem doet.. Dat is ook een vorm van macht, als je iets een andere oplegt tegen zijn wil.. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Ja , maar deze discussie gaat nooit opgelost geraken . Want eigenlijk kan ik zeggen dat het Sluppy X is , die later in het verhaal komt (zogezegd) >>> Door VWO-er: Maar dat soort reacties zijn niet toegestaan, want het gaat om personages die al in het spel zitten. Ik heb op zich niets tegen dit topic, alleen dienen er dan wel serieuze en onderbouwde berichten te worden geplaatst<<< Sorry Bewerkt: 3 november 2009 door Dakendak Reageren
guib Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik denk ook Mike want Cj staat egt onder hem, en hij heeft niet alleen wat te zeggen in de criminaliteit, maar ook iets in de politiek en politie Reageren
Mrkwark Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 laten we gewoon zeggen mike en cj zijn even sterk Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 laten we gewoon zeggen mike en cj zijn even sterk Nou CJ is sterker hij heeft op 100 procent alles tot zijn beschkikking hij kan alles doen wat hij wil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.