Pesimist Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Hallo ik had een vraag ik dat witte wat jullie zien op paint hoe kan ik dat eruit halen ik wil dat alleen de logo eruit kan knippen ?? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Daar gebruiken de meeste mensen photoshop voor. Paint heeft standaard een achtergrond die wit is. Je kan hem natuurlijk wel met een andere kleur vullen, maar wat jij zegt uitknippen in paint gaat geloof ik niet werken. Met photoshop werkt het wel. Reageren
Pesimist Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 jA ik heb ook fothoshop hoe doe je dat daar/ Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Je open photoshop met het plaatje. Dat mag duidelijk zijn. Je krijg het plaatje in je beeldscherm met rondom photoshop. Hieronder op het plaatje zie je aan de rechterkant staan Layers/channels/paths Druk op Layers en je krijg een klein icoontje van je plaatje met een slotje. Je drukt met rechtermuisknop op het plaatje en selecteert Layer from background. Als je dat hebt gedaan ga je naar de linkerkant en daar selecteer je aan Magic wand tool. klik op het plaatje en hij selecteert alles van dezelfde kleur. Knip dit uit en je hebt het plaatje zoals je het wou. Soms neemt hij meer mee als je wil dit kan je weg halen door op deselect te drukken (rechtermuisknop) en anders heb je altijd de gum nog. Mocht het daarna nog niet lukken. Hier is het plaatje.... Voor de volgende keer dit soort dingen kan je beter posten in het graphic's gedeelte van het forum. Graphic's Helpdesk Bewerkt: 3 september 2009 door Sa_bulldog Reageren
Pesimist Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 is er geen makkelijkere manier ik snap er niks van en welke fothoshop gebruik jij Reageren
Beagle Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Ik niet dat je het geprobeerd hebt, het is namelijk erg simpel en aan het eind van zijn post geeft hij het plaatje nog in het geval het niet zou lukken.. Bewerkt: 3 september 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.