zieko99 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Hallo als je cheats voor me hebt schrijf dan eronder suc6 Reageren
Joriz Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Heb je toevallig al op WikiGTA gekeken? http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
zieko99 Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Heb je toevallig al op WikiGTA gekeken?http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Niet zo ik heb alles op wiki gekeken maar ik bedoel heeft iemand voorbeeld een ambulance cheat of een moter cheat ? Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) dat bestaat niet zo cheaten kan niet echt je hebt een paar voertuig cheats maar niet voor die auto's of moto's bedoel je mss mods? Bewerkt: 3 september 2009 door boostboy Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Heb je toevallig al op WikiGTA gekeken?http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Niet zo ik heb alles op wiki gekeken maar ik bedoel heeft iemand voorbeeld een ambulance cheat of een moter cheat ? Op WikiGTA staan de enige cheats die in het spel zitten. Dus als je daar geen Ambualnce cheat vindt is die er niet tenzij je met de noobmode speelt want daar kan je alle wagens enzo spawnen Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Gebruik anders de Carspawner by Jacob Reageren
Jirachi03 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Gebruik anders de Carspawner by Jacob Oja weet je waar de ''Auto's hebben nitro''cheat staat? Ik kan hem nergens vinden hier. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Gebruik anders de Carspawner by Jacob Oja weet je waar de ''Auto's hebben nitro''cheat staat? Ik kan hem nergens vinden hier. Het is offtopic maar ja: COXEFGU Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Gebruik anders de Carspawner by Jacob Oja weet je waar de ''Auto's hebben nitro''cheat staat? Ik kan hem nergens vinden hier. Het is offtopic maar ja: COXEFGU Het is toch SpeedFreak dat is de cheat Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 maar ja: COXEFGU Het is toch SpeedFreak dat is de cheat Ze werken allebei , maar van COXEFGU weet ik helemaal zeker dat hij werkt. Reageren
Jirachi03 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 maar ja: COXEFGU Het is toch SpeedFreak dat is de cheat Ze werken allebei , maar van COXEFGU weet ik helemaal zeker dat hij werkt. OJa ik bedoel op de ps2 Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 maar ja: COXEFGU Het is toch SpeedFreak dat is de cheat Ze werken allebei , maar van COXEFGU weet ik helemaal zeker dat hij werkt. OJa ik bedoel op de ps2 dan is het pijl links,driehoek,R1,L1,pijltoets omhoog,vierkant,driehoek,pijl omlaag,cirkel,L2,L1,L1 Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Ik zie het al, dit gaat nergens heen. Ik heb opgevat dat je cheats nodig hebt voor de PS2. Nou, zie alle cheats die gemaakt zijn voor GTA:SA hier (klik). Of wil je aangepaste auto's? Dan bedoel je waarschijnlijks ''Mods'' (klik voor info). Mods kan je op verschillende site's downloaden, waaronder hier op het GTAforum, in de ''Download Database'' (klik). Maar er zijn ook andere sites. Google it! (klik). Let wel op! Mod(ificatie)s zijn alleen mogelijk voor de PC-versie. Op de PS2 zijn mod's niet mogelijk! Veel succes! Bewerkt: 12 september 2009 door FireFighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.