Jump to content

Heeft iemand san cheats!


zieko99

Recommended Posts

Heb je toevallig al op WikiGTA gekeken?

http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29

Niet zo ik heb alles op wiki gekeken maar ik bedoel heeft iemand voorbeeld een ambulance cheat of een moter cheat ?

Op WikiGTA staan de enige cheats die in het spel zitten. Dus als je daar geen Ambualnce cheat vindt is die er niet tenzij je met de noobmode speelt want daar kan je alle wagens enzo spawnen

Link to comment
Delen op andere websites

maar ja: COXEFGU ;)

Het is toch SpeedFreak

dat is de cheat

Ze werken allebei :duh: , maar van COXEFGU weet ik helemaal zeker dat hij werkt.

OJa ik bedoel op de ps2 :puh:

dan is het pijl links,driehoek,R1,L1,pijltoets omhoog,vierkant,driehoek,pijl omlaag,cirkel,L2,L1,L1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al, dit gaat nergens heen. Ik heb opgevat dat je cheats nodig hebt voor de PS2. Nou, zie alle cheats die gemaakt zijn voor GTA:SA hier (klik).

Of wil je aangepaste auto's? Dan bedoel je waarschijnlijks ''Mods'' (klik voor info). Mods kan je op verschillende site's downloaden, waaronder hier op het GTAforum, in de ''Download Database'' (klik). Maar er zijn ook andere sites. Google it! :) (klik).

GTAforumgevaarsteken.gifLet wel op! Mod(ificatie)s zijn alleen mogelijk voor de PC-versie. Op de PS2 zijn mod's niet mogelijk! GTAforumgevaarsteken.gif

Veel succes! :tu:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...