Jump to content

Modem met PS3 laten werken...


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Hey mensen...

Ik heb een probleem, ik kan al een tijd niet meer normaal opde PS3 online spelen omdat mijn modem tegenwerkt.

Nou denk ikdat ik weet wat het probleem is, alleen weet ik het niet zeker en kan ik het niet oplossen.

Ik moet namelijk UPnP hebben, en dan heb ik al aangevinkt in mijn modem. Ik doe daarna opde PS3 internet instellen, via de kabel, en stel ook in dat UPnP wordt ingeschakeld. Maar als ik dan verbinding testen doe, dan staat er dat UpNp niet beschikbaar is :? Terwijl ik het overal aan heb gezet...

Weet iemand hier een oplossing voor? Dat zou veel helpen :)

:cya:

Nick

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nick_Kerkwijk

    12

  • Hayte

    6

  • Mr. Psycho

    4

  • Dieko

    3

Je zult waarschijnlijk ook wel NAT-Type 3 hebben...

en aangezien dat de topicstarter niet vroeg of het dit kon zijn waardoor het probleem komt, denk ik niet dat hij dit begrip kent (ik ook niet ^^) dus wil je het aub es uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult waarschijnlijk ook wel NAT-Type 3 hebben...

en aangezien dat de topicstarter niet vroeg of het dit kon zijn waardoor het probleem komt, denk ik niet dat hij dit begrip kent (ik ook niet ^^) dus wil je het aub es uitleggen?

Nope, heb NAT2...

Je NAT type wil zeggen hoe open je router is. Je hebt 3 NAT-Types, NAT 1,2 en 3.

Bij NAT 3 kun je niet fatsoenlijk online gamen, veel errors krijgen en slechte verbinding. Bij NAT 2 heb je een goede verbinding en kun je goed online gamen ( IK HEB NAT 2 :7 ). En NAT 1 wil zeggen dat het perfect is, dan heb je nooit problemen. Alleen heb ik nog nooit iemand gezien die NAT 1 heeft...

MAaar weet iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen...

Ik heb een probleem, ik kan al een tijd niet meer normaal opde PS3 online spelen omdat mijn modem tegenwerkt.

Nou denk ikdat ik weet wat het probleem is, alleen weet ik het niet zeker en kan ik het niet oplossen.

Ik moet namelijk UPnP hebben, en dan heb ik al aangevinkt in mijn modem. Ik doe daarna opde PS3 internet instellen, via de kabel, en stel ook in dat UPnP wordt ingeschakeld. Maar als ik dan verbinding testen doe, dan staat er dat UpNp niet beschikbaar is :? Terwijl ik het overal aan heb gezet...

Weet iemand hier een oplossing voor? Dat zou veel helpen :)

:cya:

Nick

je moet van je modem de stroom afhale 10 sec w8en en dan stroom er weer op

ik had zelfde probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen...

Ik heb een probleem, ik kan al een tijd niet meer normaal opde PS3 online spelen omdat mijn modem tegenwerkt.

Nou denk ikdat ik weet wat het probleem is, alleen weet ik het niet zeker en kan ik het niet oplossen.

Ik moet namelijk UPnP hebben, en dan heb ik al aangevinkt in mijn modem. Ik doe daarna opde PS3 internet instellen, via de kabel, en stel ook in dat UPnP wordt ingeschakeld. Maar als ik dan verbinding testen doe, dan staat er dat UpNp niet beschikbaar is :? Terwijl ik het overal aan heb gezet...

Weet iemand hier een oplossing voor? Dat zou veel helpen :)

:cya:

Nick

je moet van je modem de stroom afhale 10 sec w8en en dan stroom er weer op

ik had zelfde probleem.

Ja, en dan?

Mijn internet heb ik wellis een nacht eruit gehad, zonder resultaat...

Ik moet alleen weten hoe ik UPnP krijg, alle andere dingen zijn al gedaan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik had net ook NAT3 heb nu weer NAT2 door een hele simpele oplossing. Ik had dus UPnP aangevinkt bij mijn router website. Dus ik deed mijn ps3 aan maar daar stond dat UPnP niet aanstond. Dus ik deed mijn computer aan, en UPnP stond uit.

Dus volgens mij als je je ps3 en je pc aanhoudt, en op de pc UpnP aanzet, en bij je ps3 daarna gelijk je verbinding gaat testen. Dan gaat hij UpnP wel aanzetten. En heb je NAT2. Tenminste dat is nu bij mij zo.

probeer het uit zou ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik had net ook NAT3 heb nu weer NAT2 door een hele simpele oplossing. Ik had dus UPnP aangevinkt bij mijn router website. Dus ik deed mijn ps3 aan maar daar stond dat UPnP niet aanstond. Dus ik deed mijn computer aan, en UPnP stond uit.

Dus volgens mij als je je ps3 en je pc aanhoudt, en op de pc UpnP aanzet, en bij je ps3 daarna gelijk je verbinding gaat testen. Dan gaat hij UpnP wel aanzetten. En heb je NAT2. Tenminste dat is nu bij mij zo.

probeer het uit zou ik zeggen.

Hmm, zou misschien wel kunnen...

Want ik heb welles met iemand samen COD gedaan, tenminste het lukte 1 keer om samen te spelen, daarna nooit meer... Maar UPnP staat aangevinkt, altijd, en ik zal het morgen eens proberen..

Thanks :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je geen nieuwe router kopen? Je hebt dit probleem al namelijk heel lang.

Ja nou, dat doe ik vast wel een keer, maar ik probeer deze eerst ff te gebruiken...

Nu herkent ie iig geen UpNP :-(

Misschien port forwarding?

klik hier

Jap, alles ook uit die Tut van Jacky2007, heb zo' beejte alles geprobeerd, heb ook NAT 2 he :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je geen nieuwe router kopen? Je hebt dit probleem al namelijk heel lang.

Ja nou, dat doe ik vast wel een keer, maar ik probeer deze eerst ff te gebruiken...

Nu herkent ie iig geen UpNP :-(

Misschien port forwarding?

klik hier

Jap, alles ook uit die Tut van Jacky2007, heb zo' beejte alles geprobeerd, heb ook NAT 2 he :7

Is je PS3 met kabel verbonden of draadloos? Als die draadloos probeer dan met kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...