Jump to content

Modem met PS3 laten werken...


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nick_Kerkwijk

    12

  • Hayte

    6

  • Mr. Psycho

    4

  • Dieko

    3

Kan je geen nieuwe router kopen? Je hebt dit probleem al namelijk heel lang.

Ja nou, dat doe ik vast wel een keer, maar ik probeer deze eerst ff te gebruiken...

Nu herkent ie iig geen UpNP :-(

Misschien port forwarding?

klik hier

Jap, alles ook uit die Tut van Jacky2007, heb zo' beejte alles geprobeerd, heb ook NAT 2 he :7

Is je PS3 met kabel verbonden of draadloos? Als die draadloos probeer dan met kabel.

Draadloos, Kabel, alles al geprobeerd man...

bliblala ...

Is je PS3 met kabel verbonden of draadloos? Als die draadloos probeer dan met kabel.

of omgekeerd? alssie met kabel was, probeer dan es draadloos (als je kan)?

Dat zegt Dieko toch ook? :7

Nee kabel is altijd beter dan draadloos, dus daar kan het niet aan liggen.

Nou, ik de tijd dat mijn internet het goed deed was draadloos beter, met kabel ging het na mijn gevoel toch laggender :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NAT type 1 :puh:

>>> Door Thundercover: En wat heeft dat met dit topic te maken...?<<<

Thundercover er zijn dingen over gezecht geweest en volgens mij ook de zin van (ik denk dat niemand nat type 1 heeft ) daar antwoord ik gewoon op dat ik het wel heb

Nat type 1 is niet draad want ik heb draadloos

Bewerkt: door italiancar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NAT type 1 :puh:

>>> Door Thundercover: En wat heeft dat met dit topic te maken...?<<<

Thundercover er zijn dingen over gezecht geweest en volgens mij ook de zin van (ik denk dat niemand nat type 1 heeft ) daar antwoord ik gewoon op dat ik het wel heb

Nat type 1 is niet draad want ik heb draadloos

Het is allemaal vage onzin al die nattypes... :duh:

Heb NAT 2 en heb er nog niks aan. Maar jij kan dus elke invite joinen, zonder lagg of iets anders? Zal wel moeten met NAT1...

Link to comment
Delen op andere websites

Thundercover er zijn dingen over gezecht geweest en volgens mij ook de zin van (ik denk dat niemand nat type 1 heeft ) daar antwoord ik gewoon op dat ik het wel heb

Nat type 1 is niet draad want ik heb draadloos

Nick_Kerkwijk had nog niemand met NAT type 1 gezien en zonder quote kom jij zes dagen en een behoorlijk aantal berichten later met "ik heb NAT type 1". Dat noem ik onnodig het topic ophalen met informatie die voor de rest van het topic niet relevant is. Met een quote erbij had ik het waarschijnlijk door de vingers gezien, maar ook dan was het bericht niet nodig geweest.

Verdere discussie - indien nodig - via PB, zodat het topic nog een beetje schoon blijft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NAT type 1 :puh:

>>> Door Thundercover: En wat heeft dat met dit topic te maken...?<<<

Thundercover er zijn dingen over gezecht geweest en volgens mij ook de zin van (ik denk dat niemand nat type 1 heeft ) daar antwoord ik gewoon op dat ik het wel heb

Nat type 1 is niet draad want ik heb draadloos

Het is allemaal vage onzin al die nattypes... :duh:

Heb NAT 2 en heb er nog niks aan. Maar jij kan dus elke invite joinen, zonder lagg of iets anders? Zal wel moeten met NAT1...

Weet je wel zeker dat je router niet te ver weg staat van je PS3 en daardoor een slechte verbinding heeft?

Heb je dit overigens bij alle spellen, of alleen GTA IV (en andere)?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NAT type 1 :puh:

>>> Door Thundercover: En wat heeft dat met dit topic te maken...?<<<

Thundercover er zijn dingen over gezecht geweest en volgens mij ook de zin van (ik denk dat niemand nat type 1 heeft ) daar antwoord ik gewoon op dat ik het wel heb

Nat type 1 is niet draad want ik heb draadloos

Het is allemaal vage onzin al die nattypes... :duh:

Heb NAT 2 en heb er nog niks aan. Maar jij kan dus elke invite joinen, zonder lagg of iets anders? Zal wel moeten met NAT1...

Weet je wel zeker dat je router niet te ver weg staat van je PS3 en daardoor een slechte verbinding heeft?

Heb je dit overigens bij alle spellen, of alleen GTA IV (en andere)?

Er zit een dun stukje hout tussen wat mijn kamervloer is...

Maaar ik had nooit problemen, totdat ik dit modem kreeg. Anders had ik nooit Lag en wel snel internet.

En netwerk is bijna altijd 100 procent ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit een dun stukje hout tussen wat mijn kamervloer is...

Maaar ik had nooit problemen, totdat ik dit modem kreeg. Anders had ik nooit Lag en wel snel internet.

En netwerk is bijna altijd 100 procent ;)

Welke meldingen krijg je dan bij welke spellen?

Link to comment
Delen op andere websites

dit probleem heb ik ook gehad, alleen heeft op 1 of andere manier mijn router zelf geportforward (of de ps3)

ik zie het lijstje van de ps3 ip's hier in de config van mn router staan..

en @ hierboven me, als je een test doet en die faalt kan je geeneen spel online spelen..

deze poorten heeft ie zelf toegevoegd nadat ik hem gereset had (de router, toen de ps3 aanging):

**mijn ps3 ip**:16581

**mijn ps3 ip**:3658

**mijn ps3 ip**:3074

(alles udp)

alleen loopt bij mij wel alles via kabel..

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

en @ hierboven me, als je een test doet en die faalt kan je geeneen spel online spelen..

Ik zie geen stuk waar Nick zegt dat zijn internet connection test faalt, alleen dat z'n UPnP faalt, of lees ik nou verkeerd?

@Nick, nogmaals, welke meldingen krijg je bij welke spellen?

Mijn UPnP is namelijk ook Not Available (als ik het me goed kan herinneren), en toch kan ik online gamen?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...