Jump to content

computer start niet meer op


mistery

Recommended Posts

ik heb net een nieuwe pc van 1200 euro -.-" (sinds dinsdag)

toen ik vanochtend de computer wou opstarten zag ik alleen het ledlampje van de pc aangaan en nog geen seconde later weer uitgaan en verder doet hij niets. Ik heb em al eerder gebruikt dus een instalatiefout was het niet. ik heb een ASUS P5Q-E moederbord met intel core 2 duo 2,8Ghz processor, ook heb ik en 600 watt voeding en een ASUS 1GB videokaart. Als je me kan helpen ben ik je dankbaar.

:duh::-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Van wat merk is de voeding?

En hoorde je een "poef" geluid?

de voeding is stealthXstream OCZ 600watt (trouwens het is samengestelde pc)

en ik hoorde geen poef ik heb ook normaal afgesloten zoals het hoort (start>afsluiten)

Link to comment
Delen op andere websites

nou een kant en klare dus, zorg maar dat je een nieuwe krijgt, jij wilt de kast niet openmaken, dus kunnen wij niet achter het probleem komen, je hoort nu dus gewoon een nieuw systeem te krijgen.

ja denk het wel -.-", moet ik weer een week w8en -.-"

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een kant en klare is, gewoon opbellen en terug sturen, meer kun je eigenlijk ook niet doen.

Omdat anders je garantie vervalt(bij de meeste merken).

En als het een zelf gemaakte is, kun je er zelf wel naar kijken, maar als je hem bij die winkel hebt laten maken, daarheen terug gaan ermee.

En je hebt wel een langzame pc voor die prijs zeg :O

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, niet iedereen wilt een systeem (laten) samenstellen. Ik weet het, het is geldverspilling, maar sommige mensen kopen liever een Dell of een andere kant-en-klare pc. Deze jongen heeft een probleem met die pc, dus help hem daarbij en ga hier niet beginnen over het feit dat hij beter iets anders had kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

de voeding is stealthXstream OCZ 600watt (trouwens het is samengestelde pc)

[...]

Ik ben alleen maar nieuwsgierig... Toch raad ik de TS aan om gewoon terug naar de winkel te gaan waar hij het spul gekocht heeft en daar om hulp te vragen als hij zelf niet de kast open wil maken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

de voeding is stealthXstream OCZ 600watt (trouwens het is samengestelde pc)

[...]

Ik ben alleen maar nieuwsgierig... (...)

Whoeps, die post over het hoofd gezien. :$ Maar het feit blijft dat je de aankoop van de topic starter moet accepteren en hem gewoon moet helpen met zijn probleem, niet met de kwestie van een (te) dure computer.

Maar je hebt in de rest van je post gelijk: mistery kan het beste terug gaan naar de winkel als de pc niet meer op wil starten, want daarmee kunnen wij op afstand nauwelijks helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

de voeding is stealthXstream OCZ 600watt (trouwens het is samengestelde pc)

[...]

Ik ben alleen maar nieuwsgierig... (...)

Whoeps, die post over het hoofd gezien. :$ Maar het feit blijft dat je de aankoop van de topic starter moet accepteren en hem gewoon moet helpen met zijn probleem, niet met de kwestie van een (te) dure computer.

Maar je hebt in de rest van je post gelijk: mistery kan het beste terug gaan naar de winkel als de pc niet meer op wil starten, want daarmee kunnen wij op afstand nauwelijks helpen.

maar volgens mij weten deze mensen nie dat je ook nog een videokaart nodig heb en ik heb teminste eentje van 1GB nvidia (en trouwens 200 daarvan was voor beeldscherm) en videokaart was al 300 euro

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...