Jump to content

G&C en SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Het Gangs & Corporations deel op dit forum is voor velen een uitlaatklep, en dat hoort ook zo; daar is het voor bedoelt. Alleen vergeten velen dat er ook Gangs & Corporations specifieke regels zijn. En natuurlijk de gedragsregels, zoals niet provoceren. Tot nu toe hebben de admins de taak op zich genomen om dat forum in de gaten te houden, maar we hebben besloten er een speciale moderator voor aan te stellen. Tot ons grote genoegen heeft de huidige moderator van de Vice City en GTA III forums van dit forum, NandroDavids, gezegd deze taak wel op zich te willen nemen. Hij krijgt ook toegang tot de forums van de corporations, dus schrik niet wanneer je hem daarin ziet kijken. Wij wensen hem heel veel succes met deze gigantische uitdaging!

Daarnaast kan ik ook een nieuw crewlid verwelkomen: VWO-er wordt VWO-er. Hij zal zich gaan bemoeien met de gang van zaken in het GTA San Andreas forum, waar hij een collega wordt van _KoE_Mzungu.

Beiden heren: van harte gefeliciteerd. Hopelijk gaan jullie je taken met veel plezier uitvoeren! :)

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

3

• MegaPilot

2

• haai

2

• AJTheUndead

2

Geplaatst: (bewerkt)

Betekent dit dat hij ook in gesloten forums kan kijken? Dan hebben we er weer een maatje bij. :)

Gefeliciteerd nandro en vwoer. :)

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Succes met je nieuwe taak VWO-er ;). Ik weet zeker dat je het uitstekend zal doen. Voor NandroDavids, je hebt je al bewezen als Mod, dus je kan het alleen maar beter doen dan eerder ;).

Geplaatst:
Betekent dit dat hij ook in gesloten forums kan kijken? Dan hebben we er weer een maatje bij. :)

Je kunt toch wel lezen? :puh:

Hij krijgt ook toegang tot de forums van de corporations, dus schrik niet wanneer je hem daarin ziet kijken.
Geplaatst:

Gefeliciteerd VWO-er! Joepie, de oude TRG-groep (Visser, Jay, VWO-er, Donwell en ik) worden allemaal moderator! :D Nu enkel nog Donwell terug actief maken!

Geplaatst:

Welkom bij de crew, VWO-er! :bier: Enne Nandro, veel sterkte daar! ^_^

Edit: Ik wil er trouwens aan toevoegen dat ik het een goede keuze vind om een vaste moderator in G&C te plaatsen. :Y

Geplaatst:

Je kunt toch wel lezen? :puh:

Hij krijgt ook toegang tot de forums van de corporations, dus schrik niet wanneer je hem daarin ziet kijken.

Dat is in mijn ogen schending van de privacy van de desbetreffende corporation..Gefeliciteerd Nandro en VWO. :)

Geplaatst:

VWO-er, zeker verdiend! :tu:

Ook wil ik Nandro succes wensen met het modereren van de G&C, omdat mij dit geen gemakkelijke taak lijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...