Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Het Gangs & Corporations deel op dit forum is voor velen een uitlaatklep, en dat hoort ook zo; daar is het voor bedoelt. Alleen vergeten velen dat er ook Gangs & Corporations specifieke regels zijn. En natuurlijk de gedragsregels, zoals niet provoceren. Tot nu toe hebben de admins de taak op zich genomen om dat forum in de gaten te houden, maar we hebben besloten er een speciale moderator voor aan te stellen. Tot ons grote genoegen heeft de huidige moderator van de Vice City en GTA III forums van dit forum, NandroDavids, gezegd deze taak wel op zich te willen nemen. Hij krijgt ook toegang tot de forums van de corporations, dus schrik niet wanneer je hem daarin ziet kijken. Wij wensen hem heel veel succes met deze gigantische uitdaging! Daarnaast kan ik ook een nieuw crewlid verwelkomen: VWO-er wordt VWO-er. Hij zal zich gaan bemoeien met de gang van zaken in het GTA San Andreas forum, waar hij een collega wordt van _KoE_Mzungu. Beiden heren: van harte gefeliciteerd. Hopelijk gaan jullie je taken met veel plezier uitvoeren! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Betekent dit dat hij ook in gesloten forums kan kijken? Dan hebben we er weer een maatje bij. Gefeliciteerd nandro en vwoer. Bewerkt: 3 september 2009 door Bierbuikje Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Gefeliciteerd VWO-er! Zeker verdiend! En Nandro ook mijn zijn fora Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Gefeliciteerd, en veel succes met jullie nieuwe banen. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Succes met je nieuwe taak VWO-er . Ik weet zeker dat je het uitstekend zal doen. Voor NandroDavids, je hebt je al bewezen als Mod, dus je kan het alleen maar beter doen dan eerder . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Beide gefeliciteerd met jullie (nieuwe) taken. En VWO-er, gefeliciteerd met je promotie. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Betekent dit dat hij ook in gesloten forums kan kijken? Dan hebben we er weer een maatje bij. Je kunt toch wel lezen? Hij krijgt ook toegang tot de forums van de corporations, dus schrik niet wanneer je hem daarin ziet kijken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Gefeliciteerd VWO-er! Joepie, de oude TRG-groep (Visser, Jay, VWO-er, Donwell en ik) worden allemaal moderator! Nu enkel nog Donwell terug actief maken! Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Welkom bij de crew, VWO-er! Enne Nandro, veel sterkte daar! Edit: Ik wil er trouwens aan toevoegen dat ik het een goede keuze vind om een vaste moderator in G&C te plaatsen. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Een modje in G&C? Succes Nandro!! En VWO-er, heel veel succes in GTA SA! Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Gefeliciteerd VWO-er! Nandro, jij sterkte met je nieuwe fora. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Betekent dit dat hij ook in gesloten forums kan kijken? Dan hebben we er weer een maatje bij. Je kunt toch wel lezen? Hij krijgt ook toegang tot de forums van de corporations, dus schrik niet wanneer je hem daarin ziet kijken. Dat is in mijn ogen schending van de privacy van de desbetreffende corporation..Gefeliciteerd Nandro en VWO. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Schending van de privacy? Wat een onzin. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 VWO-er, zeker verdiend! Ook wil ik Nandro succes wensen met het modereren van de G&C, omdat mij dit geen gemakkelijke taak lijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.