Jump to content

G&C en SA

Recommended Posts

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

3

• MegaPilot

2

• haai

2

• AJTheUndead

2

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je aanstelling, VWO-er! Veel plezier!

En veel succes, NandroDavids! Houd ze een beetje onder de duim daar. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Betekend het ook dat als er iets gebeurd binnen een corp dat Nandro of de des betreffende moderator hier in zal grijpen, of ligt deze taak nog gewoon bij de corporation zijn moderators?

En misschien is het ook handig om een extra mod op Graphics te zetten aangezien deze hier en daar ook achter loopt als ik zo rond kijk.

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:
Betekend het ook dat als er iets gebeurd binnen een corp dat Nandro of de des betreffende moderator hier in zal grijpen, of ligt deze taak nog gewoon bij de corporation zijn moderators?
Ik zal me zeker niet bemoeien met jullie eigen regels, maar als er dingen gebeuren die ingaan tegen onze algemene Forumregels en geen van de Moderators van de Corporation is aanwezig of grijpt in, dan zal ik zeker wel optreden. Verder houden jullie gewoon alle vrijheid hoor.
Geplaatst:

Gefeliciteeeeerd, VWO'er! :D Wat leuk! En ik vind het een fantastisch idee om NadroDavids dop de G&C te zetten. Het was ook wel een beetje nodig, denk ik. Behalve bij TRG, daar hoef je niet te kijken hoor. 0_0

Geplaatst:
Ik zal me zeker niet bemoeien met jullie eigen regels, maar als er dingen gebeuren die ingaan tegen onze algemene Forumregels en geen van de Moderators van de Corporation is aanwezig of grijpt in, dan zal ik zeker wel optreden. Verder houden jullie gewoon alle vrijheid hoor.

Dan trek ik mijn woorden wat betreft die privacy terug. ^_^

Geplaatst:

Gefeli aan beide heren, ik ben ervan overtuigd dat ze hun job erg goed zullen volbrengen. Ik hoop alleen dat de G&C nu ook niet onder een soort van communistische beveiliging valt, en dat er nog steeds evenveel fun gemaakt mag worden als voorheen zoals het was onder toezicht van de admins. Ik begrijp natuurlijk wel dat dingen in strijd met de forumregels eruit moeten, maar soms lijkt het alsof fun op het forum verboden is, en dat wil ik niet zien gebeuren in G&C, anders sterft de boel daar helemaal.

Apart from that, veel succes NandroDavids en VWO-er. :)

Geplaatst:
Daarnaast kan ik ook een nieuw crewlid verwelkomen: VWO-er wordt VWO-er.

Wie? Nog nooit gezien..

Jij niet, anderen wel.

Maar gefeliciteerd beide :) Heb niet meer te zeggen, dat hebben de anderen al voor me gedaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...