NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Gefeliciteerd!! VWO-er.. Flauw Gefeliciteerd beiden! En zoals je merkt, je bent al verwelkomd Nandro bij ons, achter de gesloten deuren, in ons heilige stulpje Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Nandro, congrats met een bak extra werk erbij..! VWO-er, congrats! Welkom bij de crew. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ook mijn felicitaties richting Nandro, ik weet zeker dat je het goed zal doen. Hopelijk heb je niet zo veel werk aan ons, van The Royal Guardian. Voel je vrij om eens mee te varen op ons luxe schip Bedankt allemaal voor de felicitaties Het is weer even wennen, ik hoop dat ik mijn taak goed vervul in de GTA: San Andreas fora; ik zal mijn best doen. Bedankt!! De knikkers krijg je nog wel weer 's een keer, zolang je me maar laat winnen met bingo, Jowx... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Gefeliciteerd beide, en heel veel succes!! Bewerkt: 5 september 2009 door Mythbuster Reageren
Jowx Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 De knikkers krijg je nog wel weer 's een keer, zolang je me maar laat winnen met bingo, Jowx... De knikkers mag je houden, maar van mijn bingokaart blijf je af.. Reageren
ikt Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Gefeliciteerd met jullie nieuwe taken. Reageren
-Stan- Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Nog Gefeceliciteerd bijde en succes verder. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Gefeliciteerd jullie en veel succes voor komende... Reageren
AJTheUndead Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 hey, ik kijk regelmatig op GTAWiki , en ik heb afgelopen week de uitbreiding van GTA4 gekocht:Episodes from Liberty City , en was nog opzoek naar wat informatie, maar nu heb ik wat gelezen in de uitgelichte stukjes van GTA4, die niet echt kloppen met zoals het in de ballad of Gay Tony wordt uitgelegd, en nu wilde ik graag helpen om de stukjes te verbeteren, maar waar moet ik mij aanmelden? MVG. Aj The Undead Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 hey, ik kijk regelmatig op GTAWiki , en ik heb afgelopen week de uitbreiding van GTA4 gekocht:Episodes from Liberty City , en was nog opzoek naar wat informatie, maar nu heb ik wat gelezen in de uitgelichte stukjes van GTA4, die niet echt kloppen met zoals het in de ballad of Gay Tony wordt uitgelegd, en nu wilde ik graag helpen om de stukjes te verbeteren, maar waar moet ik mij aanmelden? MVG. Aj The Undead http://www.gtaforum.nl/topic/19609-inzendingen-en-aannamebeleid/ Reageren
AJTheUndead Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 hey, ik kijk regelmatig op GTAWiki , en ik heb afgelopen week de uitbreiding van GTA4 gekocht:Episodes from Liberty City , en was nog opzoek naar wat informatie, maar nu heb ik wat gelezen in de uitgelichte stukjes van GTA4, die niet echt kloppen met zoals het in de ballad of Gay Tony wordt uitgelegd, en nu wilde ik graag helpen om de stukjes te verbeteren, maar waar moet ik mij aanmelden? MVG. Aj The Undead http://www.gtaforum.nl/topic/19609-inzendingen-en-aannamebeleid/ juist, I get it, naja ik zie dat r al un groot forum inmiddels bezig is over Episodes from LC, dus die info zal binnenkort hoop ik wel worden aangepast, zoniet, dan post ik de boel wel ergens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.