ikt Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Hoi Ik zoek goede tuts die laten zien hoe je een auto vanuit blueprints maakt met Zmodeler2. Er zijn alleen dingen te vinden voor Zmodeler1, en alle beginstappen vallen wel mee, maar niet als alle knoppen op andere plekken staan en dingen een andere naam hebben. Of onder andere menu's zitten. Of helemaal ergens anders. Ik heb nu 1 metaalplaat gemoddeled (2D nog), met een omweg die ze helemaal niet bedoelen, maar het lukt. Het is irritant, als er IETS fout gaat kan ik helemaal opnieuw beginnen, dus een tut voor ZM2 zou wel handig zijn. td;dr Een zmodeler2 tutorial voor het maken van auto's graag. nvm. @ Mods; Mag de topictitel naar "Blueprints knippen" worden veranderd? Dankje :-D Bewerkt: 5 september 2009 door ikt Reageren
ikt Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Okay, nu dat probleem zich zelf heeft opgelost... Wie heeft er zin om blueprints te knippen? Ik heb hier nog wat liggen, maar ik kan er niets mee beginnen omdat als IK knip, alles schots en scheef staat. Hoe doen jullie het trouwens (welk programma en hoe uitlijnen)? Graag in formaten van 2. Dus zoiets van 512*512 of 1024*1024 of 512*2048 en dergelijke. Reageren
ikt Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Niet meer nodig, blueprints waren toch verrot. Weet er iemand hoe ik een auto model die in IV moet? (onderdelen en zo) Reageren
.Senne Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Gewoon zorgen dat alles in onderdelen is. Reageren
ikt Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Gewoon zorgen dat alles in onderdelen is. Oh, okay. ik ben nu klaar met het 2-d modellen van een voorspatbord. Nog eventjes een 3e dimensie toevoegen en klaar. :3 Ik export hem straks wel en zet hem op een Sultan Weet je toevallig hoe ik alles spiegel zodat ik links niet alles nog een keer moet doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.