Jump to content

Expeditie Robinson 2009


NandroDavids

Recommended Posts

Programma: Expeditie Robinson 2009: Women Only

Zender: RTL 5

Tijdstip: Donderdagavond, 20.30 uur

Jawel, vanavond is het weer zover...een nieuw seizoen Expeditie Robinson! :D

Survivalprogramma over een avontuurlijke, uitdagende expeditie op een onbewoond Maleisisch eiland. De kandidaten moeten tijdens deze afvalrace diverse pittige opdrachten uitvoeren en honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren.

Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie.

Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen? Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken.

Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. De heren bevestigen op hun beurt ook het bestaande imago van het mannelijke geslacht. Stoer, zelfverzekerd en als kameraden beginnen ze aan een nagenoeg onmogelijke missie met barre omstandigheden. Het wordt nog een helse klus om het eiland te bereiken.

Ik heb er weer erg veel zin in én ben blij dat ze het nu op de donderdagavond hebben neergezet in plaats van de zondagavond. Kan ik rustig elke week gewoon de aflevering zien op het tijdstip van uitzenden :)

Bij deze dus een centraal topic om te babbelen over de afleveringen, de kandidaten, de proeven, de pacten die worden gesloten...kortom: Alles wat met Expeditie Robinson 2009 te maken heeft! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Om te beginnen wil ik even zeggen dat het zonder Ernst-Paul Hasselbach niet meer hetzelfde kan zijn :-( Doodzonde wat er gebeurd is.

Afijn, om over ER zelf te praten: Ik ben benieuwd hoe de vrouwen het er vanaf brengen. Ik wil niet seksistisch doen maar toch.. Denk niet dat de vrouwen zo handig zijn in kampen opzetten en voedsel verzamelen. Maar we zullen zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat het weer terug is. Zonder Hasselbach is het echt niet meer hetzelfde, maar dat wisten we al. Ik hoop dat ze het beter doen dan wat ze de vorige keer deden. Toen was het echt alleen maar lullen, de proeven waren ook maar heel kort. Zo saai :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat het weer terug is. Zonder Hasselbach is het echt niet meer hetzelfde, maar dat wisten we al. Ik hoop dat ze het beter doen dan wat ze de vorige keer deden. Toen was het echt alleen maar lullen, de proeven waren ook maar heel kort. Zo saai :zz:

Het seizoen daarvoor was pas een echte flop :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...