benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 in de missie sweet's girl als je sweet in de auto moet gaan en je stapt uit en je schiet dat hoertje van sweet dood is de missie afgelopen maar sweet loopt nog verder dus je dan kun je hem rekruten hij is best wel sterk voor een homie Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 lol nog niet geprobeert maar ga ik zeker eens doen Reageren
Shotz Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik heb liever geen homie die helpt in SA ze lopen alleen maar in de weg Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik heb liever geen homie die helpt in SA ze lopen alleen maar in de weg Ik heb ook liever geen homies, vreselijk irritant... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 die homie is wel sweet en hij is wel een goeie homie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.