Jump to content

Probleempje in Cut Throat Business


Jochemd

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb hier een technisch probleempje in de missie Cut Throat Business. De game crasht zodra ik aankom bij OG Loc. Het beeld wordt zwart en als ik ALT+TAB doe en weer terug ga kom ik in het pauze menu, maar als ik weer op Resume klik krijg ik weer het zwarte beeld. Weet iemand hier het probleem?

Groet , Jochemd

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig enige mods geïnstalleerd? Deze kunnen de boosdoener zijn. Zeker het geval met n00bmode zou dit kunnen zijn.

Nu je het zegt... Misschien het Newsvan busje, want daar ben ik mee aan het expirimenteren. Eens kijken...

EDIT: Zou het aan CLEO Mods/Sobeit mod (Alleen singleplayer gebruik) kunnen liggen?

Bewerkt: door Jochemd
Link to comment
Delen op andere websites

Beide zouden misschien kunnen, haal ze eens weg en probeer het dan nog eens. Na de missie zet je de bestanden dan gewoon weer terug. De Cleo3 library hoef je trouwens niet te gaan deïnstalleren, deze kan namelijk geen kwaad. Het moet aan een Cleo mod zelf liggen als het probleem zich in Cleo voor doet :)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Probleem opgelost, nu kan ik het filmpje zien en er staan San News busjes, die bij mij ontzichtbaar waren door een foutje met een editor :puh:

Intussen heb ik nog een vraagje... Is er een patch die mijn GTA wat sneller maakt, en zorgt dat hij niet zoveel hapert? Ik heb een supernieuwe laptop met anderhalve gigabyte videokaart, 4 gigabyte geheugen en een lege harde schijf en bijna niets open. Toch hapert hij.. Graphics staan op laagst mogelijk.

Bewerkt: door Jochemd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een supernieuwe laptop met anderhalve gigabyte videokaart

:cab: Dat is meer dan dat ik ooit voor een normale computer ben tegengekomen! Maar dan moet je lappie zeker San Andreas aan kunnen, op allerhoogst. Als je videokaart en RAM geheugen zo hoog zijn kan ik me niet voorstellen dat je processor slap is. Deïnstalleer die patch, heb trouwens ook nog nooit van deze patch gehoord. Ik speel trouwens ook San Andreas op high, met een stuk minder sterke onderdelen.

EDIT: Mooi dat je de missie nu kan spelen :) Lag het aan een mod, of was het gewoon een klein foutje van 1 keer?

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een supernieuwe laptop met anderhalve gigabyte videokaart

:cab: Dat is meer dan dat ik ooit voor een normale computer ben tegengekomen! Maar dan moet je lappie zeker San Andreas aan kunnen, op allerhoogst. Als je videokaart en RAM geheugen zo hoog zijn kan ik me niet voorstellen dat je processor slap is. Deïnstalleer die patch, heb trouwens ook nog nooit van deze patch gehoord. Ik speel trouwens ook San Andreas op high, met een stuk minder sterke onderdelen.

EDIT: Mooi dat je de missie nu kan spelen :) Lag het aan een mod, of was het gewoon een klein foutje van 1 keer?

Ik heb die patch niet... Daar vroeg ik juist naar :puh:

Het lag aan een mod. Het Newsvan busje, die was door een foutje ontzichtbaar geworden bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...