Gtasagta4freak Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 als ik gta sa wil op starten doet alles het .. start game / new game. dan laat hij maar half... zie video filmpje. filmpje: opnieuw installeren heb ik al gedaan heeft iemand een tip??? of kan iemand me helpen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Modding probleem. Uninstalleer je mods. Het herinstalleren van San Andreas werkt namelijk niet altijd. En zorg ervoor dat je weer patched, het wil nog wel eens helpen Reageren
Gtasagta4freak Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Modding probleem. Uninstalleer je mods. Het herinstalleren van San Andreas werkt namelijk niet altijd. En zorg ervoor dat je weer patched, het wil nog wel eens helpen hoe unistall ik me mods dan? Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Toevallig modificaties geïnstalleerd? Waarschijnlijk heb je een verkeerde versie, welke versie je hebt kun je zien rechts onderin het begin-/startscherm van GTA: San Andreas: Wat staat er Versie Niets V1.00 Kijk hieronder in de eerste alinea V1.01 V1.01 Kijk hieronder in de tweede alinea V2.00 V2.00 Kijk hieronder in de derde alinea Nadere omschrijving - V1.00 Als je V1.00 hebt en de modificatie werkt nog niet, heb je of de ReadMe niet goed gelezen/een fout gemaakt of er zit een fout in de modificatie zelf. Verwijder de modificatie daarom en waag een poging op een herinstallatie. Nadere omschrijving - V1.01 Versie V1.01 duidt erop dat je eerst V1.00 moet hebben gehad, want je kunt alleen V1.01 krijgen als je daarvoor V1.00 had. Herinstalleer GTA: San Andreas daarom, je zou dan weer V1.00 moeten hebben en dus moeten kunnen modden. Nadere omschrijving - V2.00 Je hebt V2.00, met die versie valt niet te modificeren aan je spel. Daarom moet je de patch downloaden, zoals hierboven in de tabel is te lezen. De patch kun je hier downloaden. Download hem (maak niet uit waar je hem zet). Voor gebruik zul je hem eerst nog wel met WinRAR moeten uitpakken. Klik rechts op het .rar-archief en kies 'Uitpakken in gtasapatch\'. Open de map en start 'gtasapatch.exe' op. Kies een paar keer 'Next' totdat er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas-map. Tenzij de locatie die al in het veld staat overeenkomt, kies je '...' om de locatie op te zoeken. Ga weer verder door op 'Next'te drukken, wacht even en sluit af met 'Finish'. Geeft de patch tussentijds de melding 'Nothing to do, files are already updated!', dan heb je al de goede versie. @ hierboven: Niet uninstalleren, de patch kan het probleem al oplossen! Reageren
Gtasagta4freak Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Toevallig modificaties geïnstalleerd? Waarschijnlijk heb je een verkeerde versie, welke versie je hebt kun je zien rechts onderin het begin-/startscherm van GTA: San Andreas: Wat staat er Versie Niets V1.00 Kijk hieronder in de eerste alinea V1.01 V1.01 Kijk hieronder in de tweede alinea V2.00 V2.00 Kijk hieronder in de derde alinea Nadere omschrijving - V1.00 Als je V1.00 hebt en de modificatie werkt nog niet, heb je of de ReadMe niet goed gelezen/een fout gemaakt of er zit een fout in de modificatie zelf. Verwijder de modificatie daarom en waag een poging op een herinstallatie. Nadere omschrijving - V1.01 Versie V1.01 duidt erop dat je eerst V1.00 moet hebben gehad, want je kunt alleen V1.01 krijgen als je daarvoor V1.00 had. Herinstalleer GTA: San Andreas daarom, je zou dan weer V1.00 moeten hebben en dus moeten kunnen modden. Nadere omschrijving - V2.00 Je hebt V2.00, met die versie valt niet te modificeren aan je spel. Daarom moet je de patch downloaden, zoals hierboven in de tabel is te lezen. De patch kun je hier downloaden. Download hem (maak niet uit waar je hem zet). Voor gebruik zul je hem eerst nog wel met WinRAR moeten uitpakken. Klik rechts op het .rar-archief en kies 'Uitpakken in gtasapatch\'. Open de map en start 'gtasapatch.exe' op. Kies een paar keer 'Next' totdat er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas-map. Tenzij de locatie die al in het veld staat overeenkomt, kies je '...' om de locatie op te zoeken. Ga weer verder door op 'Next'te drukken, wacht even en sluit af met 'Finish'. Geeft de patch tussentijds de melding 'Nothing to do, files are already updated!', dan heb je al de goede versie. @ hierboven: Niet uninstalleren, de patch kan het probleem al oplossen! Ik heb v1 maar ik kan mods doen met v2 ... hoe doe ik die patch? de laatste mod was 2 auto's. daarvoor deed sa het nog. daarna niet meer.. IK HEB VAN DE AUTOS TOEVALLIG WEL EEN BACK-UP GEMAAKT EN HEB DIE WEER ORGINEELE ERIN GEZET. dus daar licht het niet aan.. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik denk niet dat je kan modden als je V2 hebt hoor Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Kan wel, maar met een omweg. Zie hier Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 je met een patch was ik effe vergeten Reageren
Gtasagta4freak Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 je met een patchwas ik effe vergeten ff 2 vraagjes: wat is een patch? hoe kan ik die krijgen? kan iemand me helpen??? ik ga ook zo met me vader zoeken. >>> Door VWO-er: Dubbelpost samengevoegd, je kunt je post bewerken middels de [ Bewerk]-knop onder je bericht.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Als je mijn bericht had gelezen had je de link wel gevonden, maar vooruit: de patch. Download hem en pak hem vervolgens uit met WinRAR. Klik rechts op het .rar-archief en kies 'Uitpakken in gtasapatch\'. Open de map en start 'gtasapatch.exe' op. Volg de stappen en klaar is Kees. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.