Jump to content

GTA IV geluiden?!


TwenteFreak

Recommended Posts

Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!?

Alvast bedankt

Je zou ze zelf op kunnen nemen met diverse programma's als je GTA IV op de PC bezit. Ik weet zo 1,2,3 niet een opneem programma. Maar met als je 'Sound recorders' googled kom je een stuk verder!

Uit nieuwsgierigheid vraag ik me af wat je ermee wilt doen? :puh:

Edit: Misschien is het handig om er even bij te zetten waar je GTA IV op speelt?

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!?

Alvast bedankt

Ik neem aan dat het in de audiobestanden staat. Iets van C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIV\audio

Dit was tenminste zo in de vorige GTA's op de PC. Maar weet het niet zeker want ik heb IV niet voor de PC

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!?

Alvast bedankt

Ik neem aan dat het in de audiobestanden staat. Iets van C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIV\audio

Dit was tenminste zo in de vorige GTA's op de PC. Maar weet het niet zeker want ik heb IV niet voor de PC

Als je het niet weet, post hier dan simpelweg niet, hier is de topicstarter ook niets mee en je zit er nog eens helemaal naast.

Programfiles>Rockstargames>GTA IV>pc>audio>Sfx

Mss dat je daar de benodigde bestanden in vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat het in de audiobestanden staat. Iets van C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIV\audio

Dit was tenminste zo in de vorige GTA's op de PC. Maar weet het niet zeker want ik heb IV niet voor de PC

Als je het niet weet, post hier dan simpelweg niet, hier is de topicstarter ook niets mee en je zit er nog eens helemaal naast.

Programfiles>Rockstargames>GTA IV>pc>audio>Sfx

Mss dat je daar de benodigde bestanden in vind.

Je zegt zelf ook misschien, dus je weet het zelf ook niet eens zeker. Ik vond het in ieder geval een aardige tip. Was in ieder geval iets waar hij had kunnen beginnen met zoeken.

en "helemaal" ernaast zat ik ook niet, alleen het mapje "pc" zat er nog tussen.

En daarbij heb ik wel eens nuttenlozere tips gezien hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat het in de audiobestanden staat. Iets van C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIV\audio

Dit was tenminste zo in de vorige GTA's op de PC. Maar weet het niet zeker want ik heb IV niet voor de PC

Als je het niet weet, post hier dan simpelweg niet, hier is de topicstarter ook niets mee en je zit er nog eens helemaal naast.

Programfiles>Rockstargames>GTA IV>pc>audio>Sfx

Mss dat je daar de benodigde bestanden in vind.

Je zegt zelf ook misschien, dus je weet het zelf ook niet eens zeker. Ik vond het in ieder geval een aardige tip. Was in ieder geval iets waar hij had kunnen beginnen met zoeken.

en "helemaal" ernaast zat ik ook niet, alleen het mapje "pc" zat er nog tussen.

En daarbij heb ik wel eens nuttenlozere tips gezien hier.

Ik weet wel zeker dat daar de audio bestanden staan want ik heb de pc versie maar ik weet niet zeker of hij iets aan die bestanden heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel zeker dat daar de audio bestanden staan want ik heb de pc versie maar ik weet niet zeker of hij iets aan die bestanden heeft.

Als ze daar staan volgens jouw dan heeft ie er ook wat aan lijkt mij aangezien hij de audio bestanden zoekt

Link to comment
Delen op andere websites

De tip van Raalte86 was waardevol genoeg, Sniper44. Hij stuurt de topicstarter in ieder geval de juiste richting op. Daarbij weten we nog steeds niet of de topicstarter ook daadwerkelijk wel de PC versie speelt. Sniper44, iemand op zijn vingers tikken doen wij wel. :Y

>>> Door Jacky-2007: Leg je hand maar op tafel, Sniper44... en... **PETS!**<<<

En nu braaf en gezellig forummen, boefjes. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De tip van Raalte86 was waardevol genoeg, Sniper44. Hij stuurt de topicstarter in ieder geval de juiste richting op. Daarbij weten we nog steeds niet of de topicstarter ook daadwerkelijk wel de PC versie speelt. Sniper44, iemand op zijn vingers tikken doen wij wel. :Y

>>> Door Jacky-2007: Leg je hand maar op tafel, Sniper44... en... **PETS!**<<<

En nu braaf en gezellig forummen, boefjes. :tu:

:cry: :cry: :cry: dat deed pijn!

Toch mijn excuses. :)

Het was goed bedoeld van Raalte86 hé ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!?

Alvast bedankt

Je zou ze zelf op kunnen nemen met diverse programma's als je GTA IV op de PC bezit. Ik weet zo 1,2,3 niet een opneem programma. Maar met als je 'Sound recorders' googled kom je een stuk verder!

Uit nieuwsgierigheid vraag ik me af wat je ermee wilt doen? :puh:

Edit: Misschien is het handig om er even bij te zetten waar je GTA IV op speelt?

paul007

Waarom zou je dat moeten weten... :? Je hebt die geluiden nergens voor nodig, of wel dan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij een filmpje wilt maken ofzow...

Trouwens,wat de reden ook is,het gaat erom dat we hem helpen,en Geluiden staan in je rockstar map,je moet bij data zitten,ik heb het aan een vriend gevraagt voor je ;)

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staan die gegevens in de .rpf-bestandjes.

aleen dan nog de vraag: "Kan je computer die gelijk aflezen of heb ik een programmatje nodig?" :7

Greets :cya:

EDIT:

Ik heb mischien nog wel een codecje voor je liggen :Y

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...